Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål ifm. køb af iPhone 3GS

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

LisbethM:
Han nævnte også, at Apple holder kortene ret tæt til kroppen, så det er kun et rygte.

Nej den er god nok, det er ikke noget rygte

Forkert link. Kan ikke lige finde det rigtige :o)

http://mobilsiden.dk/?aId=11300

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:06

routes4you:

Det koster ligeledes 500,- at få den låst op ved 3.

Alle iPhone 3GS kan opgraderes til OS4 når det udkommer til sommer.

Din iPhone behøver ikke at have seneste firmware (OS) på den når du køber den, for du kan opdatere den når du tilslutter den til iTunes.

Du skal ikke købe den i England, for hvis der så går noget galt med den, skal du sende den til England til rep. og det bliver dyrt i længden. Men hvis du køber den hso Telia, står du pt. bedst hvis den går i stykker indenfor garantien.

Hvis du har andre overvejelser eller spørgsmål i forbindelse med købet af en iPhone, så skriver du bare :)

Tak for jeres mange gode svar.

Apples Steve Jobs viste nogle af de nye features på OS4 tidligere i denne måned ved et Apple event:

http://events.apple.com.edgesuite.net/1004fk8d5gt/event/

Det er afgørende for mig, at jeg kan få OS4 på min kommende iPhone.
Det skyldes, at der er nogle virkeligt lovende nye features i forbindelse med e-mail og adgang til flere samtidige Exchange mail konti på samme telefon.
En feature som jeg ikke har på min nuværende HTC Smartphone.

Jeg er umiddelbart ikke interesseret i at købe min kommende iPhone i udlandet / via Ebay.
Garantireparation eller anden reklamation vil jo tage evigheder, og det har jeg ikke tålmodighed til at vente på. Skype-Wink

Hvilke smarte og funktionelle accessories kan I anbefale som et absolut must?
En skærmbeskyttelse og en eller anden form for kabinet-cover vil nok være et absolut must.

Har I aktive holdere til bilen, smarte designer bordladere og andre lignende uundværlige ting til vidunderet?

Endnu en gang tak for jeres gode bud.
Kom endelig med flere. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 00:09

Hvis det er så sælger jeg iPhone skærmbeskyttere til 25,- inkl. fragt, og 2 for 35,-

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 00:11

routes4you:
Det koster ligeledes 500,- at få den låst op ved 3.

Telefoner der er købt hos 3 via erhvervs abb er ikke sim låst.
men har længere bindings periode.

Jeg ville helt klart anbefale et kik på HTC desier, super fed telefon , med Android 2.1 det spiller max !
man slippe for Apple monopolet på software, og der er efterhånden rigtig mange der laver apps til Android

Tilmeldt 17. Apr 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:13

Det lyder godt. Nogen der har et godt link vedr. den nye Iphone?

/Lisbeth

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 00:14

LisbethM:
Det lyder godt. Nogen der har et godt link vedr. den nye Iphone?

Hej,

Der ligger en masse rygter på f.eks. mobilsiden.dk

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 00:15

John Nielsen, Nielco IT :
at der er nogle virkeligt lovende nye features i forbindelse med e-mail og adgang til flere samtidige Exchange mail konti på samme telefon.
En feature som jeg ikke har på min nuværende HTC Smartphone.

kan godt være jeg husker forkert men skulle dette ikke væresupportet i 2.1 ?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:23

Min nuværende HTC S740 Smartphone understøtter flere e-mail konti, men kun én af dem kan køre Pushmail (Exchange mail).
Da jeg skal kunne læse og besvare både firmaets hovedmail og min individuelle firma mail på samme telefon, kører jeg Pushmail på den ene konto og IMAP4 på den anden konto.

En rigtig understøttelse af flere samtidige Exchange konti vil være en voldsom forbedring af brugervenligheden for mig.
Og så vil jeg da i denne lille forsamling indrømme, at jeg efterhånden er faldet for designet ved det æble bæst. . Men sig det ikke til nogen. Skype-Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vent da et par måneder til iPhone 4G er i butikkerne, jeg ville hvertfald være ked af at købe nu Smile

Se evt http://buyersguide.macrumors.com når i skal købe Apple.

// Jesper Skov

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:

John Nielsen, Nielco IT :
Der er simpelthen så mange, der vandrer rundt med et sageligt blik på deres mobiltelefoner.

Og i øvrigt.. Hvis det er antallet af andre brugere der er afgørende, skal du overveje at vente og i stedet kigge på HTC Desire. Jeg har ikke haft så stor efterspørgsel på en telefon siden... Iphone (den første)

HTC Desire har de endda hos TDC, så der kan du spare nogle penge ved at forlænge din binding med 6 måneder.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)