|
routes4you:Det koster ligeledes 500,- at få den låst op ved 3.
Alle iPhone 3GS kan opgraderes til OS4 når det udkommer til sommer.
Din iPhone behøver ikke at have seneste firmware (OS) på den når du køber den, for du kan opdatere den når du tilslutter den til iTunes.
Du skal ikke købe den i England, for hvis der så går noget galt med den, skal du sende den til England til rep. og det bliver dyrt i længden. Men hvis du køber den hso Telia, står du pt. bedst hvis den går i stykker indenfor garantien.
Hvis du har andre overvejelser eller spørgsmål i forbindelse med købet af en iPhone, så skriver du bare :)
Tak for jeres mange gode svar.
Apples Steve Jobs viste nogle af de nye features på OS4 tidligere i denne måned ved et Apple event:
http://events.apple.com.edgesuite.net/1004fk8d5gt/event/
Det er afgørende for mig, at jeg kan få OS4 på min kommende iPhone.
Det skyldes, at der er nogle virkeligt lovende nye features i forbindelse med e-mail og adgang til flere samtidige Exchange mail konti på samme telefon.
En feature som jeg ikke har på min nuværende HTC Smartphone.
Jeg er umiddelbart ikke interesseret i at købe min kommende iPhone i udlandet / via Ebay.
Garantireparation eller anden reklamation vil jo tage evigheder, og det har jeg ikke tålmodighed til at vente på.
Hvilke smarte og funktionelle accessories kan I anbefale som et absolut must?
En skærmbeskyttelse og en eller anden form for kabinet-cover vil nok være et absolut must.
Har I aktive holdere til bilen, smarte designer bordladere og andre lignende uundværlige ting til vidunderet?
Endnu en gang tak for jeres gode bud.
Kom endelig med flere.