Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks nye mødested søger samarbejdspartner!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Lad mig kort beskrive os selv:
Avando.dk er Danmarks nye mødested/datingsite. Vi sigter efter en bred målgruppe, men i øjeblikket har vi flest brugere mellem 20 og 30 år.

Vi er nystartede (vi åbnede mandag d. 12.), og kampen er selvfølgelig gået ind på flere brugere. Vi har en relativ høj mængde trafik (Analytics registrerede 24.000 danske sidevisninger de første 4 dage), men vores konvertering er stadig alt for lav.

Vi starter derfor en konkurrence op for vores eksisterende brugere. De brugere der lokker flest venner til at oprette en ny profil hos os, vinder præmier.

Pt. sponsorer Gizmoland.dk og Kaeresteland.dk gavekort til os - vi søger nu en 3. partner, som er interesseret i et uformelt samarbejde med Avando.dk og har et sortiment, som vores brugere vil finde interessant. Vi forestiller os  gavekort el.l. for omkring 300-500 kr.

Du vil få placeret dit logo synligt på en dedikeret side, sammen med vores to andre partnere. Alt i alt, rigtig billig reklame.

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

- Jonas

Fra København
Tilmeldt 13. Apr 10
Skrevet kl. 16:58

Er billig reklame virkelig i så lav kurs, at ingen er interesseret?

Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 17:04

Hej!

Nej :) Jeg synes umiddelbart det lyder meget spændende, men jeg har et flyttefirma, så jeg tvivler på at du kan bruge et gavekort fra mig til noget. Men ellers ville jeg da ihvertfald være interesserede :)

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 17:27

Vil det være muligt, at jeg kan få dit telefon nr & e-mail.

det er med henblik på noget andet, noget som du formentlig vil være interesseret i :) 

Med venlig hilsen 
Nicklas Millard 

Fra København
Tilmeldt 13. Apr 10
Skrevet kl. 17:33

ilas: Ah, ja så er du i hvert fald lovligt undskyldt :)

Millard: jeg har sendt dig en privatbesked.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)