Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dit firmas hjemmeside som vores eksamensprojekt?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Apr 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er tre studerende på multimediedesigneruddannelsen, der skal lave vores eksamensprojekt.

Vi mangler derfor et firma, der skal have lavet en ny hjemmeside og kunne tænke sig at arbejde sammen med os om det. Helst fra Århus-området.

Vores kompetencer ligger inden for html, css, flash, photoshop, illustrator, php, jquery, video. Vi kan tilbyde at lave logo, hjemmeside, kampagner, brandingstrategi og små vidoer mm.

Vi laver det hele gratis i første omgang og hvis du/I kan lide vores arbejde, kan vi finde ud af en god pris.

Vi begynder på projektet i uge 17 fra ca 26. april.

Kontakt os gerne med spørgsmål.

Mange hilsener

Pia, Mette og Anne-Mette.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 12:31

Hej,

Vi vil godt lægge firma til dette (www.OxiSun.dk), da den godt kunne trænge til lidt opfriskning.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 13:17
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:22

Jeg er dog ikke fra Århusområdet, men min side www.tigernet.dk trænger til en gevaldig overhalning..

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:26

Ikke for noget, men må I tage noget for det? Det er trods alt et skoleprojekt og jeg ved at et firma i Esbjerg har fået lavet noget tilsvarende uden beregning.

Men hvis kunden/firmaet er tilfredse og vil betale, skal jeg ikke blande mig......

Michael

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 14:23

Jeg er igang med at opstarte en pointshop hvis det er noget ?

Email : william_1907@msn.com

:o) 

Fra Bagsværd
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 121
Fra  GULDNUMRE Skrevet kl. 14:37

Min hjemmeside www.mobilnummer.dk trænger til et løft, hvis det kunne have jeres interesse.

Jeg har sendt jer en PM.

Mvh. Martin

www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39

Jeg husker da at vi (datamatiker) skulle udføre arbejdet gratis på vores hovedopgave - men hvis vi fik en erkendtlighed fra virksomheden, så var der ikke noget galt i det. Men kontrakten der indgåes måtte ikke være præget af, at det på nogen måde var betalingsarbejde - og alt kode/design tilhørte virksomheden.

Man kan jo sige, at betalingen et eller andet sted er den ekstra tid det tager virksomheden i kraft af, at der er en masse der skal skrives, hvor virksomheden typisk bliver inddraget. Vi havde næsten beskæftiget en medarbejder fuldtid, for at få dokumenteret hvordan de ville bruge systemet, hvad de gjorde før, osv osv. :-)

Med venlig hilsen
Kim Bang

Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:40

Pia DB:

Vi er tre studerende på multimediedesigneruddannelsen, der skal lave vores eksamensprojekt.

Vi mangler derfor et firma, der skal have lavet en ny hjemmeside og kunne tænke sig at arbejde sammen med os om det. Helst fra Århus-området.

Vores kompetencer ligger inden for html, css, flash, photoshop, illustrator, php, jquery, video. Vi kan tilbyde at lave logo, hjemmeside, kampagner, brandingstrategi og små vidoer mm.

Vi laver det hele gratis i første omgang og hvis du/I kan lide vores arbejde, kan vi finde ud af en god pris.

Vi begynder på projektet i uge 17 fra ca 26. april.

Kontakt os gerne med spørgsmål.

Mange hilsener

Pia, Mette og Anne-Mette.

Hej Pia, Mette og Anne-Mette,

Jeg skal åbne et nyt telemarketing firma i Århus, så dette kunne være en mulighed for at få lavet noget spændende til en helt ny hjemmeside der vil blive besøgt af mange.

Send mig gerne en PM her på Amino, så kan vi tale nærmere hvis i syntes.

Venligst

Lars

Tilmeldt 16. Apr 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:19

Hej alle sammen,

Tusind tak for Jeres interesse. Vi foretrækker at kunne mødes med firmaet, så vi søger dog stadig interesserede fra Århus-området for at gøre det nemmere for begge parter. 

Vi er meget interesserede i firmaer, der er med på at lave noget anderledes og inspirerende. 

Venlig hilsen Pia, Anne-Mette & Mette

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)