Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncør mails - relevans

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Jeg går i disse dage og overvejer om jeg vil kaste 950 kr. ex. moms efter at få navn og links til vores butik med i en annoncør mail.

 

Det er fra netbaby.dk og de sender 24.000 mails ud. Prisen inkluderer 3 udsendelser - dvs- de næste 3 uger = 72.000 mennesker modtager den ialt. (det er jo nok de samme mennesker hver gang, men det er folk som HAR sagt JA til at modtage nyheder fra sidens annoncører.

 

Dét jeg ønsker, er nogle gode bud eller vurderinger af, om dette er brugbart. Tænker her på, hvor mange af disse mails der mon ryger i spam mappen hos kunderne og hvor mange af de 24.000 der reelt bliver læst.

 

Nogen kyndige bud, gode råd og- eller erfaringer?

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Prisen er ok, men generelt vil jeg ALTID holde mig væk fra faste priser, især på Internetet! Især nyhedsbreve... Selvom folk selv har sagt ja til at modtage nyhedsbrevet er modtagerne tit blevet lokket via en konkurrence... Jeg har en meget god tommerfingeregel på nyhedsbreve: Ca. 15 % bliver åbnet og ud af dem er det ca. 50 % som ikke bare bliver lyn skimmet.... Hold dig til performance betalt annoncering! 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)