Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pension og forsikring (tab af erhvervseven, sundheds- og livsforsikring) for selvstændige it-konsulenter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er selvstændig it-konsulent med en voksende famlie :-), og har derfor brug for en tab af erhvervsevne forsikring, livsforsikring, sundhedsforsikring mm. Sådanne forsikringer kan man typisk med fordel  tegne som led i en pensionsordning.

Jeg har her til aften været til et informationsmøde hos Danica, og de har f.eks. en gruppe ordning for selvstændige it-konsulenter hvor man kan få forsikringer til gode priser ifølge dem selv. Jeg skal have et møde med dem for at høre om de nærmere vilkår, og som forberedelse til dette ville jeg lige høre om flg.:

1) Hvilke andre pensionsselskaber har fordelagtige pension+forsikringsprodukter målrettet selvstændige, herunder specielt selvstændige it-konsulenter

2) Hvilke omkostninger og gebyrer skal man være opmærksom på når man sammenligner tilbud fra forskellige pensionsselskaber?

Mvh. Stig Nielsson

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:38

2) Indbetalingsomkostninger på løbende præmie/indskud, administrationsomkostninger, investeringsomkostninger på markedsrenteprodukter, genkøbsomkostninger og §41 omkostninger. Evt. omkostninger ved tilkøb af garanti på fx. et markedsrenteprodukt.

Lige dem jeg kan komme på.

Tilmeldt 14. Jun 05
Skrevet kl. 10:39

super. tak for svar

Tilmeldt 14. Jun 05
Skrevet kl. 10:40

Hvad er §41 omkostninger ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15

Hej Stig

Hvilken pension og ervhvervsevne setup kom du frem til? 

mvh Stig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20

Hej igen

Efter mit indlæg her på Amino, blev jeg uopfordret kontaket af Allan fra PFS.dk. 

Jeg har tegnet forsikring og pension hos dem her i går til hvad jeg vurderer som gode vilkår. 

Kontakt Allan nedenfor: 

mvh Stig

Allan Hersig 

Danica Pension

Jylland Nord & Midt, Århus

Åboulevarden 69

8000 Århus C

Mobil:    +45 29 16 38 81

Telefon: +45 70 11 25 25

her@danicapension.dk

www.danicapension.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)