Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress spørgsmål

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sgu' ikke den største ørn til wordpress, så her kommer lige et spørgsmål:

I min hovedmenu har jeg en række menupunkter, hvortil jeg til flere af dem ønsker, at der skal være nogle undersider, som bliver vist, når forældre-menuen er aktiv.

Hvordan gør jeg det fra administrationspanelet?

Se problemet herunder:

Se 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:06

slet ingen?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 18:15

Hmm... Jeg mener det er temabestemt. Er det et tema/design du selv har lavet, eller et du har fundet i WordPress-udvalget?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:35

Rune Jensen:

Hmm... Jeg mener det er temabestemt. Er det et tema/design du selv har lavet, eller et du har fundet i WordPress-udvalget?

Det er i udvalget. Men er der slet ikke en mulighed for at fx. lave en menu som en sidebar-widget (eller hvad det nu hedder) og så bare bede den være synlig, når oversiden er aktiv?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 18:48
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:52

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:01

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 20:23

Der findes et par forskellige plugins der kan håndtere det - og det er IKKE pagemash som der blev henvist til - den styrer bare rækkefølge og om sider skal gemmes eller ikke..

Jeg vil anbefale Flexi Pages Widget - http://srinig.com/plugins/flexi-pages/ - den kan en masse sjove ting..

Men det her plugin gør nøjagtig hvad du har brug for - http://wordpress.org/extend/plugins/subpages-widget/

Med mindre du mente en "dropdown" menu, for så skal du i gang med at hacke dit theme...

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 08:50

@Brian og jer andre:

Tak for svar. Jeg har fået løst det :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)