Jeg har lige her fornyligt lavet min blog om til "Mit liv som iværksætteri", og i den anledning mangler jeg et lille netværk af iværksættere, som er interesseret i at få et navn og link i bunden af min side, tag et kig på www.prozone.dk.
Er du interesseret i dette, så skal du være meget velkommen til at skrive her i debatoplægget, eller sende mig en pm :)
Jeg har lige her fornyligt lavet min blog om til "Mit liv som iværksætteri", og i den anledning mangler jeg et lille netværk af iværksættere, som er interesseret i at få et navn og link i bunden af min side, tag et kig på www.prozone.dk.
Er du interesseret i dette, så skal du være meget velkommen til at skrive her i debatoplægget, eller sende mig en pm :)
Fortsat god dag!
Mvh.
Emil D. Pedersen
Skal det være en virksomhed? Vil da gerne have min blog ind på din side ;-)
Jeg er da interesseret. Jeg har været iværksætter siden dec. 05 og er i fuld gang med at starte min nye leverandørservice op. Tag et kig på www.fokus-leverandoerservice.dk og se om jeg er interessant nok for dig.
Er du en af dem som passer så meget på dine gadgets, at du lader plastikfilmen sidde rundt om din nyindkøbte enhed, så kan jeg hjælpe dig! Hos www.iSHIELD.dk kan du købe en usynlig hinde til din gadget, som er 100% ridsefri med livstidsgaranti! Kommer der nogen sinde en ridse i dit cover, eller falder det af, så får du et nyt gratis!