Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af webshop www.five-o.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Har netop downloadet E-Pusher af: Martin Thorborg, så nu har jeg lige fået øjnene op for en del forbedringer, der skal arbejdes på.

Man har brugt meget tid ikke mindst på at lægge billeder ind af alle varer, men også på design og funktionallitet.



Jeg kunne derfor godt tænke mig og høre et par forskellige meninger om siden! www.five-o.dk

 

 

Jonas Wesley 







 







Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes den baggrund gør man lidt blind på din side...
Den tager for meget af billedet...

Men selve navnet five-o gør at jeg tænker på politi... som der jo ikke er noget af... :)

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ikke fået læst den endnu (skammer mig lidt, egentlig) - men derudover, så er det svært at aflæse på din forside hvad du egentlig sælger.. Noget med vindjakker og yoyo''er, eller hvad? Jeg véd ikke om det står i Thorborgs bog, men det er altså pissevigtigt at gøre helt klart hvad det er man sælger og hvad det iøvrigt er for en "sfære" man er havnet i, når man ser den første side på en webshop. Gør det enkelt og lad være med at fyre altmuligt fortænkt gejl af. Klare linier. Punktum.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest synes jeg virkelig dine søgefunktioner er gode. Især at man kan vælge en vare og derefter kan vælge at sortere i den efter eks. mærke osv. Det gør det nemt at finde præcis det man leder efter.

Dernæst synes jeg at forside og baggrund i siderne ikke bliver skilt ordentligt ad - det virker en smule flydende - måske det kunne være flot hvis den hvide baggrund blev grå og så med den sorte grafik stadigvæk som den er - så selve shopdelen i midten blev mere central.

Log in? Hvorfor skal man logge ind? Personligt bliver jeg så irriteret når jeg skal logge ind på et site - så medmindre der er en økonomisk gevinst ved det ville jeg nok droppe den del. Jeg tænker også ofte om hvad det er jeg går glip af hvis jeg ikke opretter mig og logger ind - og hvis jeg så opretter mig og bruger tid på det bliver jeg først træt af det hvis der ikke var et formål med det.

Evt. prøv at få lidt mere kontrast i dine billeder samt at baggrunden har samme farve på alle billeder - det ser også rigtig godt ud og giver øjet ro.

En lille smule luft mellem billederne ville også være godt - måske kun 3 på række...

Forsiden - virker ret rodet. Måske det kunne være en ide at få lidt mere form på den og evt. mindre varer og i stedet nogle gode produktbilleder og lidt kort tekst om hvad I sælger og til hvad brug.

Det var lidt feedback herfra! Men et stort hurra for søgemulighederne - det er rigtig rigtig godt!


Mange hilsener Helle


Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Din shop ser såmænd ganske fornuftig ud, men jeg ville omgående fjerne denne forfærdelige højspændingsmast fra forsiden, mit første indtryk var "lad mig komme væk" så mit råd er fjern din baggrund.

 

 

Mvh

Michael Nielsen

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)