... Danmarks nye forum med spørgsmål og svar indenfor netop din økonomi. Har du spørgsmål vedrørende investering, pension, skat, finanskrisen eller den nye skattereform, så besøg www.finando.dk.
Lære noget af det , jeg vil gerne debattere om ting man er i tvivl om og håber der er andre kommentere på mine fejl så man kan lære noget , uden kommentar hurtigt og gode kommentar døder debatten hen
En god ide at få nogle stjerne debattør ind på side , der har en stor viden om emmet , så man ved det er rimeligt troværdig svar man får på sine spørgsmål , for vi kan alle lære noget mere
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg tror også det er folk der tør gå imod strømmen som giver en god debat, selvom man måske ikke har ret kan man godt skrive et svar, det er en måde ar lære noget på.
En god ide at få nogle stjerne debattør ind på side , der har en stor viden om emmet , så man ved det er rimeligt troværdig svar man får på sine spørgsmål , for vi kan alle lære noget mere
Rigtig god idé, som vi også gerne vil have igangsat. Udfordringen ligger dog i at finde nogle gode debattører, som har tid og lyst.
... Danmarks nye forum med spørgsmål og svar indenfor netop din økonomi. Har du spørgsmål vedrørende investering, pension, skat, finanskrisen eller den nye skattereform, så besøg www.finando.dk.