Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Upload af produkter til WP e-commerce

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har ikke meget forstand på de tekniske elementer i relation til WP eller lign. Så er der nogen herinde der ved om der findes et system som gør det muligt, at uploade produkter direkte i sit wp e-commerce version 3.7.6 eller er der kun den manuelle fremgangsmåde, hvor man må oprette een vare efter den anden? :)

v.h. John

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 20:28

Prøv at kigge under butiksindstillinger, der er en fane der hedder import.

Jeg har ikke selv prøvet det med det ser ud til at kunne lade sig gøre.

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 20:34

JSLarsen:

Jeg har ikke meget forstand på de tekniske elementer i relation til WP eller lign. Så er der nogen herinde der ved om der findes et system som gør det muligt, at uploade produkter direkte i sit wp e-commerce version 3.7.6 eller er der kun den manuelle fremgangsmåde, hvor man må oprette een vare efter den anden? :)

http://www.visser.com.au/wp-ecommerce/addons/product-importer-deluxe/

Har du installeret 3.7.6? - Ellers ville jeg vente til næste version. Jeg brugte stort set hele weekenden på at opgradere fra 3.7.5.3 (næstnyeste), men efter 2 dage hvor jeg ikke kunne få bugt med 4-5 seriøse bug's gik jeg søndag eftermiddag tilbage til 3.7.5.3. At min db-backup var korrupt gjorde det til en fuldendt elendig weekend...

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 20:47

Hej,

Har du erfaring med product importer deluxe?

v.h. John

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 20:53

Nej det har jeg ikke, men tjek også den her inden du evt. køber deluxe: http://www.visser.com.au/wp-ecommerce/addons/product-importer-standard/

Hvis du har spørgsmål til Vissers plugins kan du prøve at skrive til ham. Han virker flink til at yde support på getshopped.org/forums

Har du færdiggjort en webshop med WPEC? - I så fald kunne det da være sjovt at se den Smile

Min er en shop målrettet fixed gear cykler (hvad mange danskere kalder fixies) og kan findes her: FixedGear.dk

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 22:01

Hej,

Jeg må hellere kigge på mulighederne. Nej, siden er ikke oppe endnu.

v.h. John

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)