Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af hjemmeside - Blog om meninger og holdninger..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går i en iværksætterklasse, på handelsskolen, og dette indebærer at vi skal starte eget firma..

Min gruppe og jeg går derfor med tanken at lave en hjemmeside hvor man kan oprette en bruger, skrive en blog og ytre sine meninger og holdninger. Dette skal andre så kunne kommentere på. Det vil blive delt op i forskellige områder. fx politik, fjernsynsprogrammer, medier osv osv.

Siden skal være gratis, og vi vil tjene penge på reklamer, fx google adsense osv.

Men vil der være et marked for dette, eller vil det være helt til hest? og hvordan med programmering af hjemmeside, det koster jo en krig, og vi har ikke så skide mange penge til rådighed lige pt. maks 5000, fordi det er jo ikke engang sikkert at disse penge kan tjenes hjem igen.

Vil vil selvgølgelig arbejde hårdt på projektet, og gøre alt for at få mest muligt trafik til hjemmesiden.

Tobias Sjøgaard.

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være den skrabede model lugter det af en wordpressMu i kan installere selv, men det er noget af en mundfuld at løbe igang. Urbanblog og Nationen hos EB er wordpressMu universer, men glem nu ikke, at de kan trække brugere til sig pga deres position i mediebilledet.

Hvem er i, hvad skal man snakke om hvis man ankommer som den første. Hvordan vil i blive fundet uden markedsføringsbudet etc...

Der er et RIGTIG langt og sejt træk til den dag, hvor der er godt gang i jeres univers. I er sandsynligvis bedst igang hvis i holder jer til en snæver niche... men som handelsskoleprojekt, er det altså stadig en mundfuld.

Angående AdSense er det faktisk en styrke at holde sig til en enkelt niche. Så er annoncerne altid toprelevante.

Hvis i vil have et alternativt forslag til bloguniverset, så check min blog, og hent min gratis guide. kasseapparatet.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)