Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Placering af Pølsevogn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er igang med et helt nyt projekt. Jeg har nogle penge som skal investeres, derfor går jeg og har tankerne om at købe en Pølsevogn, og finde et sted jeg kan placere den. Den skal stå et sted hvor der befærdes mange mennesker dagligt.

Udover at den skal stå der om dagen, vil jeg også gerne finde en anden stadeplads til weekenderne så jeg også kan sælge til de mennesker som går i byen (torsdag, fredag, lørdag aften). 

Jeg er ikke selv den vilde bytype, det betyder jeg ikke er særlig aktiv i bylivet, så jeg ved ikke hvor i KBH/Nordsjælland der er "IN" og hvor der er mange mennesker som kunne være potientielle kunder. 

Det skal siges jeg har to grille i forvejen, så jeg ikke nyt på markedet.

Håber i kan hjælpe mig 

MVH

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 00:22

DavidShiller:

Hej Amino'er

Jeg er igang med et helt nyt projekt. Jeg har nogle penge som skal investeres, derfor går jeg og har tankerne om at købe en Pølsevogn, og finde et sted jeg kan placere den. Den skal stå et sted hvor der befærdes mange mennesker dagligt.

Udover at den skal stå der om dagen, vil jeg også gerne finde en anden stadeplads til weekenderne så jeg også kan sælge til de mennesker som går i byen (torsdag, fredag, lørdag aften). 

Jeg er ikke selv den vilde bytype, det betyder jeg ikke er særlig aktiv i bylivet, så jeg ved ikke hvor i KBH/Nordsjælland der er "IN" og hvor der er mange mennesker som kunne være potientielle kunder. 

Det skal siges jeg har to grille i forvejen, så jeg ikke nyt på markedet.

Håber i kan hjælpe mig 

MVH

I København kører der sådan et lille Tivoli futtog rundt på Strøget. Det kunne måske godt være lidt sjovt hvis pølesemændene slog sig sammen og lavde et lille "pølsevogn-jernbanenetværk" man kunne hoppe om bord på forskellige steder ( stationer ).

Bare et eller andet med at jeg skal fra Nørreport til Østerport - yeah - du skal betale to franske hotdogs hos pølsevognsføreren.

ØV, gid verden var indrettet efter mit hovede.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 08:55

Københavns Kommune har årelangt ventelisteprincip for stadepladser herunder pølsevogne,....  futtoget bør sendes tilbage til Ankers Tivoli hvor det kom fra.

Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:59

Det er et fedt princip at  have en pølsevogn i nattelivet. jeg bor godt nok i odense og her har vi ikke nogen der har åbent når man er på vej hjem fra byen og lige får lyst til en pølse ;)

lyder som en fed idé

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)