Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.finch.com/dk - Nogen der kender dem ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 22. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Vi er blevet kontaktet af en Bjørn Herbst fra  www.finch.com/dk - angående markedsføring og styring af Google Adwords, de skulle have noget helt unikt. (og ja man er jo klart skeptisk)

Er der nogen der kender dette firma ?

S.U

Michael Larsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 14:39

Yep, og de er ikke mere unikke end de andre 100 af slagsen. :)

Jeg har hørt at de gør det godt, og at prislejet er overkommeligt, men prøv at undersøge flere firmaer, for der er et hav af dem derude. Ofte er de yngste firmaer de billigste, og at det er et ungt firma, betyder ikke nødvendigvis at de er mindre kompetente end de store firmaer, som tilbyder Adwords kampagnestyring.

Hvis muligt, så kan du evt. forsøge at hive en aftale hjem, som gør at firmaet kun tjener penge, hvis de skaffer dig meromsætning. Der er ikke så mange der vil gå med til det, men jeg har alligevel haft held med det tidligere. Det kræver selvfølgelig at din konverteringsrate på hjemmesiden (hvis du har en webshop) er forholdsvis høj.

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 16
Fra  www.bureaubureau.dk Skrevet kl. 09:07

Hej Rune

Jeg har benyttet dem i flere tempi og sammenhænge. Jeg har endnu ikke stødt på andre med danske konsulenter.

Kunne du sende nogle links til de 100 af slagsen :)

På forhånd tak.

/Søren

s.hansen@kandidathuset.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:30

Hej Michael.

Sådan som jeg opfatter det er det de sælger, et stykke software der justerer din eksisterende AdWords konto.

Der findes tilsvarende funktioner gemt dybere inde i selve AdWords systemet.

Alligevel foretrækker jeg at have "hands on" på samtlige vores egne og vores klienters kampagner.

Hvorfor?

Fordi jeg vil vide og forstå hvad der sker med henblik på at forbedre det eksisterende.

Og det indebærer langt mere end at justere op og ned på nogle variabler.

Hvis du har en perfekt kørende kampagne, kunne systemet måske være det, der hiver den sidste juice ud af systemet.

I praksis vil du efter min overbevisning opnå langt mere med en håndværksmæssig tilgang til tingene hvor mennesker vurderer hvad der skal ske når visse mønste viser sig.

Eks.:

Skal der skrive nye kampagner til dårligt performende søgeord?

Skal der skiftes landingsside?

Er det rigtige at opbygge en ny landingsside?

Eller tilføje søgeord på landingssiden fordi der er en lav QualityScore?

Venlig hilsen,

Christian

Fra Faxe
Tilmeldt 22. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:54

Hej Alle adwords brugere.

Hvad er Jeres erfaringer med Finch.com og andre bureauer ?

Vi har nu brugt www.finch.com/dk i et års tid nu, sideløbende med et andet seriøst bureau på vores 2 adwordskampagner til vores webshops - www.Trend2kids.dk og www.ELVVS.dk – Finch på den ene og det andet bureau på den anden, begge har vist nogle fine resultater, men jeg må konstaterer at Finch.com ”vundet” denne test, og vi har nu lagt begge kampagner over til Finch.com.

Finch.com har hos os vist rigtig flotte resultater på kort tid, dvs. sænket vores konverteringspris markant, hævet vores konverteringsrate, samt hævet vores CTR markant, dette betyder jo at vi får flere konverteringer J

Hvad er Jeres erfaringer med Finch ?

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 09:50

Hej,

Ja jeg er også adskillige gange blevet kontaktet af Finch og det ville være skønt om der var flere som havde erfaringer med dem. Jeg har tidligere kun haft dårlige erfaringer med hjælp fra adw. burauer, men med Finch lyder det mere, som om der er tale om optimering/oprydning af allerede eksisterende kampagner.

Så please, er der ikke flere som har haft fornøjelsen af Finch' arbejde?

KH Charlote

Image Kids

Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 15:27

Jeg ved hvad du mener med dårlige erfaringer fra AdWords burauer. Finch er ikke som et AdWords burau. På min webshop www.atmengros.dk jeg fik sænket min omk. pr. konvertering med 36% og øget min konverteringsrate med 16%. Jeg er super glad for deres løsning :)

www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:28

Halløj,

Må også indrømme at de kører super fint for os, og hvis der er spørgsmål til programmet har de været til at få fat i (modsat andre i branchen).

Super suport og rigtig godt optimerings resultat.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)