Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Styring af batch numre - hvilke systemer klarer det bedst?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et relativt nystartet firma som er midt i produktudvikling (udstyr til medicinsk produktion). Når vi kommer til fasen hvor vi skal til at sælge skal vi kunne holde øje med hvem der har fået produkter fra hvilket produktionsbatch, så der i tilfælde af at det er nødvendigt at lave et recall er mulighed for at vide præcis hvem der har fået produkter fra batch 123456 fordi detr er mulige problemer med dem.

Dette er helt normalt indenfor medicotech, farma... men er eksempelvis Summasummarum Enterprise egnet at håndtere dette I, eller er der andre løsninger der er bedre egne?

( PS. Jeg kan ikke udstå web baserede løsninger)

MVH Jens

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 00:24

BroncofanDK:
Jeg kan ikke udstå web baserede løsninger

Hvad er det, du ikke kan udstå ved dem?

Er det fordi, dine data ligger på en server uden for virksomheden, så virksomhedens data ikke ligger lokalt?

Er det fordi, du ikke bryder dig om browsere som brugergrænseflade til applikationer?

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 00:41

Claus Agerskov/SALDI:

BroncofanDK:
Jeg kan ikke udstå web baserede løsninger

Hvad er det, du ikke kan udstå ved dem?

Er det fordi, dine data ligger på en server uden for virksomheden, så virksomhedens data ikke ligger lokalt?

Er det fordi, du ikke bryder dig om browsere som brugergrænseflade til applikationer?

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

1 - jeg bryder mig ikke om afhængigheden af internet opkobling til enhver tid

2 - jeg bryder mig ikke om at disse data skal ud på internet (OG jeg ved godt at visse tilbyder lokale installationer

3 - jeg bryder mig ikke om at du ofte mister data hvis din forbindelse staller (eksempelvis grundet for mange websider åbne

4 - Jeg har aldrig set en Web baseret applikation der kunne måle sig med netværksbaserede

5 - Jeg kan ikke se nogensomhelst fordel ved at en applikation er web baseret fremfor leveret via ex. Citrix, eller en desktop replikering.

men mest af alt har jeg aldrig oplevet at det var en fordel at have det web baseret. Salesforce.com som lovprises af IT folk er eksempelvis det klart dårligste CM/CRM system jeg nogensinde har benyttet.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 02:40

BroncofanDK:
Dette er helt normalt indenfor medicotech, farma... men er eksempelvis Summasummarum Enterprise egnet at håndtere dette I, eller er der andre løsninger der er bedre egne?

Der findes med 99% sikkerhed en Navision løsning der kan klare det. Det er relativt simpelt hvis man organiserer sin labelprinting.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)