Da jeg i modsætning til tidligere synes, at det er blevet noget nær "umuligt" at trænge igennem til potentielle kunder her på amino -- der er rundt regnet 700-800 tekstforfattere på freelancematch på nuværende tidspunkt, som konkurrerer om at tilbyde sig selv til mindstepris -- tænkte jeg om, der er nogen, der kan komme med nogle gode forslag til andre gode forums?
Jeg står overfor at skulle sende en bunke salgsbreve ud på egne vegne, men det ville være dejligt med noget input til, hvor man ellers kan skabe kontakt.
Jeg ville satse på at få orden på min egen hjemmeside første
http://www.tt-tekstforfatter.dk/priser.php ind på denne side opdaget overhovedet ikke det var pris siden , derved ser siderne for ens ud , nogle andre undersider kan man ikke se under linksene til de andre undersider på hjemmeside , derved et godt stykke arbejde at lave endnu , på egen hjemmeside
Jeg ville kun vælge folk der har orden i alt på sin egen hjemmeside og der kan ikke sættes en finger på noget som helst der kan misforstås på hjemmesiden , derved tror jeg også du kan forstå mit behov bedre vis der er orden på egen hjemmeside
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg skal mødes med min webmand på mandag, hvor der vil blive foretaget flere ændringer og tilføjelser, bl.a. vil der komme en prisliste (med cirka priser).
Jeg forstår dog ikke, hvad du mener med, at det ikke kan ses, at det er prissiden. Hvis du læser teksten står der klart og tydeligt Priser og en timepris, samt en beskrivelse af, hvordan jeg afregner...?
Men jeg er også meget spændt på at læse, hvad du mener med, at der er nogle undersider, man ikke kan se under linksene? Kan du uddybe dét, da jeg ingen problemer har, når der klikkes rundt på siden.
Du kunne prøve BNI http://www.bni.as, det er et erhvervsnetværk hvor man mødes face-to-face. Det virker super godt! Derudover så er alle mulige forskellige erhvervsklubber f.eks. omkring fodboldklubberne. Du kan også melde dig ind i den lokale rotary, deltage i branch foreningsarrangementer etc.
Vi har selv rigtigt gode erfaringer, med at skaffe opgaver og kunder igennem netværk. Så det kan kun anbefales at komme igang.