|
350 ;) |
400 :)
Debat
|
***************************************************** Højeste bud på 30 965 965 er nu oppe på 400 kr. ****************************************************** Selskab: WuptiMobil + 50 kr. taletid. Nummeret kan frit flyttes til andet teleselskab efter overdragelse. Med venlig hilsen |
www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!
|
*************************************************************************** Højeste bud på 30 965 965 er nu oppe på 400 kr. Kun 3 dage tilbage *************************************************************************** Selskab: WuptiMobil + 50 kr. taletid. Nummeret kan frit flyttes til andet teleselskab efter overdragelse. Med venlig hilsen |
|
SIDSTE CHANCE Auktionen på MOBILNUMMERET 30 965 965 udløber idag kl. 20.00 (Mandag 19. april 2010) Bud modtages kun i tråden *************************************************************************** Hidtil højeste bud på 30 965 965 er 400 kr. *************************************************************************** Selskab: WuptiMobil + 50 kr. taletid. Nummeret kan frit flyttes til andet teleselskab efter overdragelse. |
|
Jeg vil gerne trække mit bud, da jeg har fået et nyt fra mit nuværende selskab. Hvis det er muligt, eller en anden vil byde 400 så må I meget gerne det.. Hvis det ikke er muligt at trække buddet, så køber jeg det selvfølgelig :) |
|
Hej Jeg kan godt overtage til 400 + moms info(a)dyrebilen.dk Michael |
|
Jeg takker Michael :) Det er også et rigtig godt nummer. |