Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ser jeres side ud på en iPad? :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Med lanceringen af noget af det mest brugervenlige teknologi man kan forstille sig, er det naturligvis oplagt lige at se hvordan ens produkt ser ud derpå.

Vi har lavet en lille video hvor vi prøver e-moms af på iPad'en: http://www.emomsen.dk/e-moms-paa-ipad/

Kunne være sjov at se andres sider også, hvis I altså kan få fat på en iPad :)

Go tirsdag!

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 13:15

er der nogen der ved om Ipad overhovedet kommer til at understøtte teknologier som Flash og Java?

I forhold til iphone er Apple og Steve Jobs ihvertfald meget store modstandere af det, og har sagt det vil iphone aldrig understøtte. Så er spørgsmålet med Ipad.

Det er da ihvertfald virkelig nedtur at have sådan en ny smart dims der er oplagt til internet brug, men som ikke understøtter nogen hverken java eller flash apps.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så vidt jeg ved er det bare Safari der er på iPad, så hvis ens website ser fint ud i Safari, ser det fint ud på iPad - altså hvad det rent browser/renderingsmæssige angår. En helt anden ting er opløsningen. iPad er jo begrænset til 1024x768. Så hvis man vil undgå horisontal scrollbar skal man begrænse sig i bredden.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 13:56

Normalt bør man heller ikke lave sin webside til en skærmopløsning over 1024x768, da der stadig er mange som kører med en lav skærmopløsning.

Og selvom jeg har en 27" iMac, så gider jeg sku ikke sidde og se websider i 27" format - jeg vil gerne have plads til at have andre vinduer åbne ved siden af :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30

Fra mobilsiden.dk:

Ved en stor event på Apples hovedkvarter i Californien, blev topchefen Steve Jobs spurgt, om Apple har planer om Flash og Java på iPhone, og svaret var et enkelt og tydeligt: "No".

Jeg tror derfor heller ikke man skal regne med at det kommer til iPad, da Steve Jobs jo som bekendt vel også har sidste ord i den forbindelse.. Og med den kritik ham og Adobe Flash har kørt offentligt mod hinanden, skal vi nok næppe regne med det..

Men så er det jo heldigt at Apple ikke er de eneste der laver tablets (eller hvad vi nu skal kalde dem)

- Google Tablet: http://beep.tv2.dk/entry.php/id-366687.html

- WePad: http://www.engadget.com/2010/04/12/wepad-comes-out-of-tablet-hiding-reveals-its-450-price-and-aug/

- HP Slate: http://gear.comon.dk/nyheder/Adobe-viser-Flash-pa-HP-Slate-1.336276.html

Kom selv med flere alternativer (til de af os, som ikke rigtig gider være med i den lukkede Apple hule Stick out tongue)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:34

Hvis jeg skal være helt ærlig, så ville jeg ønske flere sider i første omgang tænkte over, hvordan deres sider ser ud på mobilen.

Der er rigtig mange der har iPhone i Danmark, og jeg har svært ved at forestille mig, at iPad får samme succes. Den er i bund og grund rimelig ubrugelig til andet end lir, hvis man i forvejen har en MacBook og en iPhone. 

Jeg har overvejet at købe den, men kun for at bruge den som fjernbetjening til mit anlæg og lidt random surfing rundt omkring i huset. Jeg er virkelig interesseret i elektronik, men jeg synes en bog er sjov fordi det er en bog. Den er oldschool og af et format som ikke har ændret sig særlig meget de sidste mange hundrede år. Som sådan bliver iPad som e-reader heller ikke relevant for mig lige foreløbigt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41

Uffe Fey:

Så vidt jeg ved er det bare Safari der er på iPad, så hvis ens website ser fint ud i Safari, ser det fint ud på iPad

Ja, bortset fra Flash og Java applets, som virker i en alm. Safari, men ikke på iPad eller iPhone.

Mht. Lars Meyers spørgsmål: Der er intet, der tyder på, at Apple vil åbne døren for Flash og Java. Krigen mellem Apple og Adobe (som fremstiller Flash) er i øjeblikket på sit højeste.

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 15:20

Lars Meyer:
Det er da ihvertfald virkelig nedtur at have sådan en ny smart dims der er oplagt til internet brug, men som ikke understøtter nogen hverken java eller flash apps.

Hvis du skal have noget, hvor der er lang batteritid, så er Flash-applikationer noget af det mest processorkraftslugende - og dermed også giver en kort batteritid. Java-applikationer er ofte væsentligt lavere, men stadig en del i forhold til almindelige hjemmesider.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 17:42

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)