Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ARRRH, Paypal sucks

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal lige af med noget fråde.

Jeg har siddet og testet en komponent jeg skal bruge til noget database administration. Demo udgaven ser fantastisk ud, men er jo selvfølgelig begrænset så jeg skal have den fulde udgave. Det beslutter jeg mig så for og åbner deres site for at bestille deres finde 1700$ komponent med kredit kort. De bruger så Paypal som jeg aldrig har haft meget fidus til og derfor ikke har en konto ved. Nå, men heldigvis kan man da også betale direkte med kreditkort.

Men NEJ, da beløbet er på 1700$ så skal jeg først oprette en konto før jeg kan få lov. Nå, men så lad gå da, det er kun et password jeg skal angive mere for at gå videre.
Fandme om den så ikke på næste step siger at jeg ikke kan købe for 1700$ fordi min konto ikke er en udvidet konto. Og for at få sin konto udvidet så skal man godkende at de trækker 12DKK, så skal jeg vente 3-4 dage til jeg kan se at pengene er hævet på kontoen og finde det 4 cifrede reference nummer på kontoudtoget som jeg derefter skal indtaste i min Paypal konto. Derefter kan jeg så få lov til at gå tilbage til det site hvor jeg skulle købe min nye komponent og starte helt forfra med bestillingsprocessen og denne gang bruge min fine nye udvidede komponent.

HVAD TROR I SELV?!?!?!

Nu har jeg sendt forretningen en mail om at de må finde en anden betalingsmetode hvis de vil have mine penge, for det lorte system nægter jeg sgu'' at bruge.
Tak fordi i gad at lytte til mig, nu har jeg det bedre.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Altid godt at få luft, men Paypal fungerer nu udmærket - når først oprettet. Jeg fandt egentlig at valideringsprocessen er meget betryggende. Paypal kan jo dybest set ikke gøre for, at du aldrig har haft fidus til systemet, og at du derfor kommer tidsmæssigt i klemme :-)
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har nu heller ikke de bedste erfaringer med Paypal. Shops der reklamerer med at de tager betalingskort og kun gør det via Paypal burde skamme sig!

 

Nå men jeg har en god fast leverandør (Amerikans naturligvis) der er meget glad for Paypal og kan shippe mine varer hurtigere, hvis jeg bruger Paypal frem for alm. wiretansfer.

Jeg får derfor fingeren ud og får en paypal konto sat op, med godkendelseskode osv.

Men da der på mine VISA kort er begrænsninger for hvor meget man kan overføre til en udenlands modtager, er jeg nødt til at bruge flere kort. (hvorfor egentlig denne grænse?....jeg opretter lige en anden tråd om dette)

 

Jeg har i Paypal systemet oprettet to kort, men på trods af måske 30 forsøg, er det endnu ikke lykkedes at få overført penge via kort 2. Og nej...det er ikke en velkendt fejl 40 :-)

Jeg måtter derfor efterfølgende overføre det resterende beløb pr. wiretransfer og havde derfor spildt både min tid og mine penge på Paypal.

Det er kun grundet tid/ at jeg har glemt det, at min paypalkonto ikke er lukke endnu.

Fra 4000 Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Som modtager af penge via paypal, syntes jeg det fungerer rigtigt godt.
Det er godt nok ikke billigt, men giver mulighed for at vi nemt kan sælge produkter worldwide og modtage alle slags kreditkort via paypal.
så paypal får  herfra den "anden" side....

Ole net-distribution.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-11-2006 12:40:51 Forfatter: Nikolaj - 2nik Gruppen - www.2nik.net Altid godt at få luft, men Paypal fungerer nu udmærket - når først oprettet. Jeg fandt egentlig at valideringsprocessen er meget betryggende. Paypal kan jo dybest set ikke gøre for, at du aldrig har haft fidus til systemet, og at du derfor kommer tidsmæssigt i klemme :-)

Det er da rigtigt nok, men ikke særligt brugervenligt må jeg sige. Når jeg bestiller noget så vil jeg gøre det NU og ikke om 5 dage. Jeg tror ikke at den rutine får mange stjerner i E-pusher. At der så kan være andre sikkerhedsmæssige grunde til det er så en anden sag - men det gør mig som forbruger ikke mere tilbøjelig til at købe varen.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-11-2006 13:27:35 Forfatter: net-distribution.dk
Hejsa


Som modtager af penge via paypal, syntes jeg det fungerer rigtigt godt.
Det er godt nok ikke billigt, men giver mulighed for at vi nemt kan sælge produkter worldwide og modtage alle slags kreditkort via paypal.
så paypal får herfra den ''anden'' side....


Men er det "kun" paypal du bruger til at modtage betaling med udelandske kort? Hvis det er så vil jeg mene at du kan sælge meget mere ved at finde en alternativ betalingsmetode. Ikke i stedet for (da der er mange i USA der gerne vil bruge det) men som et valg.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)