Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af Diskotek

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg har et firma sammen med 2 andre hvor vi har med Label, Booking og Management og gøre. Derud over laver vi events og samarbejder med events. Nu har vi fået en sindsyg ide!!! Vi ville starte et diskotek.

Vi har fundet lokale med bevilling og diverse ting. Alt har vi næsten på plads. Vi mangler nogle Samarbejdspartner som Smirnoff, Bacardi osv. Kender i andre der måske kunne være interesseret i at være samarbejdspartner?

Og så ville jeg gerne høre om hvor man måske kan skaffe 2 faste vagter?

Nicklas Eskou

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:45

Nicklas-Zoom:
Og så ville jeg gerne høre om hvor man måske kan skaffe 2 faste vagter?

Jeg ville ringe rundt til diverse lokale vagtfirmaer og hører priser, der er stor konkurrencer for vagt firmaer pt. så måske kan du få en fast pris.

Så kan du sammenligne prisen du får mod at ansætte 2 dørmænd/vagter selv.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:54

Nicklas-Zoom:
Kender i andre der måske kunne være interesseret i at være samarbejdspartner?

Cult er sandsynligvis også en mulighed. De er ret aktive.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54

Absolut som partner kunne være rigtig nice! Det er en af grundene til at jeg elsker absolut icebar copenhagen så meget :-) Fed ide! Hvor kommer I til at ligge ?

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:13

Indsæt en annonce og søg efter nogle faste vagter med basiskurset, der er masser af ledige vagter. Det er arbejdsgivers marked lige nu.

Det er en hård branche og det vælter ikke ind med penge, så tag lige et smut forbi cvr.dk og sammenlign årsregnskaber fra lignende virksomheder.

Men ellers held og lykke med projektet.

Tilmeldt 12. Apr 10
Skrevet kl. 01:03

Hvis der nogle der er interesseret i at blive samarbejdspartner, er vi da villige til at finde ud af noget.

Tilmeldt 12. Apr 10
Skrevet kl. 01:04

Det kommer til at ligge på frederiksberg. Det bliver danmarks nye in nightclub. Verdens fedeste DJs kommer og spiller.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 01:08

Hej Nicklas,

Det lyder ikke til I er helt klar og inde i branchen endnu til at hoppe ud i det.

I Danmark og generelt i hele verden laver man ikke aftaler med fx. smirnoff barcardi eller lign. Man laver aftaler med spiritus leverandører som Pernod Ricard, Möet & Hennesy, Belvedere m.m.

Det er disse der ligger inde med produkter som smirnoff, danzka, moet, m.m.

For ydeligere spørgsmål skal i være velkommene til at skrive til mig.

Og husk ejeren skal være over 25 år, ellers må personen ikke drive et sted med spiritusbevilling

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 08:25

Emner til samarbejdspartnere:

Coca-Cola, House of prince, Pernod Richard for blot lige at nævne nogle soft drink, cigaret og alkohol firmaer. Listen kan naturligvis blive meget længere.

Mvh

Holger

Tilmeldt 12. Apr 10
Skrevet kl. 00:29

Er der nogle der måske ville være med til det? Det kræver selvfølgelig i kan hoste nogle penge op.? :D

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)