Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIPocean invitation - Ved du hvad det er?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du er en af de heldige for jeg ved ikke hvormange gange jeg har skrevet til dem uden at få et svar og det har jeg 16 andre personer som også har uden held er du sikker på at de ikke har trukket 299.50 fra din konto for en måned medlemsskab hvis jeg var dig vil jeg spære min konto nu og få ny konto nr jeg har en hvor hun også var hurtig trode hun men der hævede de 1199kr trods det hun var meldt udHuh?

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:48

Jeg kan ikke forstå, hvorfor folk tilmelder sig noget og så bagefter brokker sig over at de skal betale for medlemskab. Det skal man da på alle dating sider/sociale klubber og denne her (vipocean) er da en af de mere seriøse.

Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:54

Hej, mit navn er René og jeg arbejder for VIPocean. 

Jeg kan forstå at der er nogle der har problemer med at komme i kontakt med VIPocean. Hvilket vi beklager, da vores mål er at svare alle mails og telefon opkald hurtigst muligt. Men der kan jo ske fejl alle steder :-)

Hvis personer med problemer skriver til direkt@vipocean.com og sætter emne til ”VIP Rene”, så skal jeg personligt sørge for at der kommer et hurtigt svar tilbage.

Det er også muligt at ringe til supporten her: 46908426 9-13. Vi bestræber os på at der ikke skal være nogen ventetid, men det kan forekomme hvis alle ringer på samme tid (f.eks frokostpause eller lign.)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59

Jeg har ikke modtaget en invitation, men føler mig enormt VIP :-)

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 16:04

Direkt VIPocean:

Hej, mit navn er René og jeg arbejder for VIPocean. 

Jeg kan forstå at der er nogle der har problemer med at komme i kontakt med VIPocean. Hvilket vi beklager, da vores mål er at svare alle mails og telefon opkald hurtigst muligt. Men der kan jo ske fejl alle steder :-)

Hvis personer med problemer skriver til direkt@vipocean.com og sætter emne til ”VIP Rene”, så skal jeg personligt sørge for at der kommer et hurtigt svar tilbage.

Det er også muligt at ringe til supporten her: 46908426 9-13. Vi bestræber os på at der ikke skal være nogen ventetid, men det kan forekomme hvis alle ringer på samme tid (f.eks frokostpause eller lign.)

Hej René

Denne tråd er en super oplagt mulighed for at forklare hvad VIPocean er. Kan udfra de forskellige indlæg se, at I ikke har gjort meget for at fortælle folk hvem I er eller hvad I laver.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)