Jeg har et par sites der kører med adsense men har i mellemtiden glemt hvordan jeg opretter et nyt site inde på min adsense konto så sitesne bliver holdt adskildt...
Tak for dit svar. Jeg har allerede flere sites tilmeldt min adsense konto men kan ikke få en slags kanal oprettet således at mit nye sites (site 5) ikke registreres under mit andet site (site 1).
Kan man oprette noget så disse kan holdes adskildt?
Tak for dit svar. Jeg har allerede flere sites tilmeldt min adsense konto men kan ikke få en slags kanal oprettet således at mit nye sites (site 5) ikke registreres under mit andet site (site 1).
Kan man oprette noget så disse kan holdes adskildt?
Det mener jeg ikke at du kan, udover hvis du opretter en adsense konto til hver af dine websites.
Du kan sagtens adskille dine adsense kanaler så du kan holde styr på hvor dine klik kommer fra.
Du gør følgende:
1. Opret en ny adsense blok i den størrelse og i de farver du ønsker under setup.
2. Efter du har godkendt layoutet, kan du i bunden se, "add new channel" eller på dansk "tilføj ny kanal". Her kan du lave en kanal til det nye sites f.eks. "ditdomæne top adsense blok" eller lign.
Du kan lave alle de kanaler du ønsker, og ja det er jo vigtigt at se hvor dine kliks kommer fra
Snup google og søg på "Kanaler i Adsense", mindst én blogger er flink til at have lagt en vejledning med skærmbilleder (sådan ca en udvidet udgave af den opskrift Zoope gennemgår).