Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig tæsk, tak!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er!

Jeg har åbnet en ny shop med salg af kondomer her i weekenden. Alt er muligt, så kom med al den kritik og gode forslag, som I overhovedet kan finde på.

På forhånd tusind tak for hjælpen :)

Linket er: http://KondomFrans.dk

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 10:57

Hej Mattias.

Stor respekt herfra for dit drive med div. projekter.

Rigtig flot side, nem at overskue og finde rundt i. Nu hvor siden hedder noget med Frans, mangler der så ikke en lille mascot eller lign.?

Og hvad med email adressen i footeren, vil den ikke med tiden bli´ opfanget af spam bots?

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:58

Jeg ser en fin lille maskot i tankeboblen :-)?

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 11:02

Rune Gjersvik:
Stor respekt herfra for dit drive med div. projekter.
Tusind tak Smile

Rune Gjersvik:
Nu hvor siden hedder noget med Frans, mangler der så ikke en lille mascot eller lign.?
Jeg har forsøgt at lave en lille maskot oppe i headeren (i den søde piges tanker Smile), men kan da godt være det skulle være mere fremtrædende! Det vil jeg overveje.

Rune Gjersvik:
Og hvad med email adressen i footeren, vil den ikke med tiden bli´ opfanget af spam bots?
Hellere én glad kunde, der kan finde ud af at sende mig en e-mail, og jeg så må trækkes med 100 spammails, end en kunde mindre og ingen spammails!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:02

Frans Hmm Forklaring ?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:09

Hvad med nogen billeder af produkterne?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:11

Hej Mattias,

Simpel og nydelig.

Interessant opsætning med Tekst->Produktvalg->Indkøbskurv. Sikrer god eksponering af produkterne. Ved ikke om det også vil virke når du har 10 gange så mange produkter?

Et par ting, jeg studsede over:

1. Navnet er jeg ikke vild med (selvom det jo er lidt sent at gøre noget ved). Det får det til at lyde lidt som et baggårdsprojekt, hvilket det jo ikke ligner.

2. Du skriver meget fint, at afsender på forsendelser ikke hedder noget med kondomer. Jeg synes du ved samme lejlighed skal skrive, hvem afsenderen så er - for maksimal tryghed og åbenhed. (Ja, du skriver firmavnet et andet sted, men ikke lige der).

3. Jeg mangler produktbilleder. Måske jeg bare er håbløst gammeldags, men jeg har svært ved at forestille mig hvad "speciel form" på et kondom er :-).

Tillykke med siden, håber det bliver en kæmpe succes.

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:19

Linket i menu hvem er vi ville jeg skrive kontakt os, dette siger mere præcist hvad en kontaktside er

Hvem er vi kunne du lave en blog siden om og derved få mere indhold til søgemaskiner

Kontaktsiden ville jeg skrive telefon tid på og lave et telefon nummer, dette synes jeg skaber tillid

En kontaktformular ville jeg også lave på kontaktsiden

ellers flot side Smile

Dejlig at  se du springer ud i mange projekter rigtigt iværksætter ånd

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 11:20

Sangiovese:
1. Navnet er jeg ikke vild med (selvom det jo er lidt sent at gøre noget ved). Det får det til at lyde lidt som et baggårdsprojekt, hvilket det jo ikke ligner.

Tror ikke dette betyder noget tværdimod, en af de bedst kørende RC shops i danmar hedder "Morfars" det lyder da mere som et hobby projekt. men jeg tror det er med til at gøre folk bekendt med firmaet. men hva ved ik det.

Sangiovese:
2. Du skriver meget fint, at afsender på forsendelser ikke hedder noget med kondomer. Jeg synes du ved samme lejlighed skal skrive, hvem afsenderen så er - for maksimal tryghed og åbenhed. (Ja, du skriver firmavnet et andet sted, men ikke lige der).

det tror jeg tilgengeld du har ret i :)

Sangiovese:
3. Jeg mangler produktbilleder. Måske jeg bare er håbløst gammeldags, men jeg har svært ved at forestille mig hvad "speciel form" på et kondom er :-).

Både og måske inde under selve produktet, men ude på forsiden, tror jeg ikke det gør noget at sitet  er lidt anonymt, da folk så nok har stører tilbøjlighed til at sidde og bestille kondomer uanset om de er på arbejde eller hvor de er, hvorimod hvis der er en masse billeder ag Gummi,,,,,, ahhhh det har man ikke lyst til at blive fanget med henderne i :)

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:21

Tog mig lidt tid til at skrive det her, så måske har nogen overhalet mig :-)

1. Slap grafisk identitet - især med henblik på navnet

Et navn som KondomFrans indbyder til en stærk grafisk identitet og brand, i form af en maskot af en art. Maskotten kan gå igen overalt på siden, eksempelvis med gode råd. Her tænker jeg eksempelvis på et billede af maskotten, og så en talebobbel hvor der står "Vidste du at jeg/vi leverer gratis ved ordrer over xx. kroner?", eller "Vidste du at KondomFrans både sælger latex og kondomer lavet af fåretarm?".

2. Slap grafisk identitet, punkt to - Flere farver. Det grå er stilrent, men alt for sikkert og monotont. Specielt når dine opmærksomhedsbobler (på forsiden, med levering) også er grå, og på den måde ikke springer i øjnene.

3. Ingen produktbilleder. Tekst er vigtigt, men vi er rigtig mange der foretrækker og helt intuitivt har det bedre med at navigere gennem billeder.

4. Søgefelt. Din hjemmeside henvender sig nok primært til mænd, som er kronisk utålmodige. Her er et søgefelt simpelthen et must, uanset hvor stor/lille dit produktudvalg er på nuværende tidspunkt.

5. En "Forside" eller "Hjem" knap i menubaren. Man kan trykke på billedet, men en Forside/Hjem knap er stadig rar.

6. Punktform eller grafisk illustration på forsiden, for lynhurtigt overblik. Istedet for tekst, så en lynhurtig præsentation af argumenterne for at handle hos virksomheden:

- Vi er Danmarks største forhandler af

- Vi leverer gratis over

- Vi er bare sej

Disse punkter kunne så kombineres med forslaget i punkt 1), hvor man på alle undersider minder kunderne om disse fordele.

Tillægspunkt: 7.  Artikeldatabase om STD's, pressedækning i forbindelse med HIV/aids og hvad ved jeg.

Håber du kan bruge det til noget.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)