Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til optimering af portal

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

Jeg vil høre om I har nogle forslag til Branchelink, som er et kæmpe opslagsværk over brancheforeninger, servicevirksomheder - og alt derimellem.

Det jeg konkret vil høre jeres mening om er:

Brugervenlighed

Design (det er oldschool, men meget SEO venligt)

Andet I har at byde ind med

Al feedback er velkommen - og du er naturligvis også velkommen til at oprette din virksomhed.

Tak! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

ved linket opret i højre side ville jeg skrive opret gratis links, Efterfølgende side kommer ind på, ville jeg skrive gratis optagelse, nederste og skrive fordele ved betalings annoncen som det første på optagelse siden annoncen.

Kontaktsiden ville jeg skrive telefon tid på og lave et telefon nummer, dette synes jeg skaber tillid

En kontaktformular ville jeg også lave på kontaktsiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side :)

Nyhederne er jeg vilde med!

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Branchelink:

Hej venner

Jeg vil høre om I har nogle forslag til Branchelink, som er et kæmpe opslagsværk over brancheforeninger, servicevirksomheder - og alt derimellem.

Det jeg konkret vil høre jeres mening om er:

Brugervenlighed

Design (det er oldschool, men meget SEO venligt)

Andet I har at byde ind med

Al feedback er velkommen - og du er naturligvis også velkommen til at oprette din virksomhed.

Tak! 


Hej

Mit første indtryk af siden er at du bruger for mange forskellige fonte. Prøv at kigge nærmere på det og se om du ikke kan bruge færre fonte. Mener at du bla. kan ændre fonten i Google annoncerne. Men som minimum bør du i din egen tekst kun bruge en font, som du har i forskellige størrelse til hhv. overskrifter og brødtekst.

Knappen 'Opret virksomhed nu' kan du med fordel flytte op så den er tydeligere at se. Teksten over knappen kan rykkes ned og venstrestilles (centrering gør det svært at læse)

Prøv derudover at checke bredden på din blok til højre, da ikke alt fra Google annoncerne bliver vist. Ser ud til at der mangler et par pixels?

Mvh. Ken


Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Det første jeg ligger mærke til når jeg kommer ind på hjemmesiden er at der er utrolig meget skrift. Dette har dog ikke den store betydning af det er overskueligt når man lige får kigget nærmere på det.

Dog vil jeg sige at når man trykker på en branche så kommer der en masse links op i midten, hvilket er fint. men der kommer også links op fra de andre kategorier.

Men ellers godt arbejde, flot side.

Fra København
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke spørge brugerne af hjemmesiden direkte.

Med UserReport kan du sætte en brugerundersøgelse op på hjemmesiden på 3 min. - og det er gratis.

Systemet giver dig både mulighed for at bruge standardspørgsmål og lave dine egne.

Du får også information om alder, køn, indkomst mv. på dine besøgende.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Very, old school, men helt ok. Visuelt synes jeg du bruger for mange fonts. Det kunne øge brugervenlighedn, hvis skrifttypen var 2px større. Farveforskellen kunne godt være større, dvs. kontrasten kunne godt øges så folk med et svagere syn også kan bruge siden. Jeg vil foreslå at du tester siden med WCAG 2.0 standarden. Et muligt nyt område kunne også være at lave en muobiludgave af branchelink.

Men ellers godt og enkelt.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)