Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad har Amino betydet for dig?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Hvad har du fået ud af at bruge Amino? Hvad har det betydet for din forretning - eller hvad har det inspireret dig til? Har du fået nogle nye kunder - eller har du fundet nogle nye samarbejdspartnere?

Vi har fx fundet nogle dygtige designere/layoutere som vi samarbejder med.

Hvad med dig? Vær gerne konkret med fx nogle råd du har fået og som har gjort en forskel for dig.

Mvh.

Flemming

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:31

Jeg er utrolig glad for Amino og jeg har fået en hel del ud af at bruge forummet.. Erfaringer, netværk, partnerskaber, penge, og en masse andet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:17

Prøver og hjælpe så meget jeg kan, med alt.

er blevet bedre til disse ting synes jeg SEO , skrive indlægge , skrive tekster på min side fået feedback ved nogle gange ved fejl .

Har også lært lidt om diverse emmer vidt og bredt

prøver og skaffe branche orienteret parterner

prøver på at finde på videre hjælp til min hjemmeside, med alt deromkring.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 22:25

For mig har det været og er stadig lidt af en livsnerve Smile. Har fået mig et netværk herinde og en del nye kunder og samarbejdspartnere - både gennem det at være aktiv bruger men også gennem freelancer.

Jeg er dybt taknemmelig for den hjælp, jeg har fået herindefra, ved passivt at læse med på sidelinien og ved de svar, man får ved at skrive indlæg. Forsøger at dele min viden og give min hjælp til andre herinde, hvis jeg kan.

Så jeg får rigtig meget ud af at være her på Amino.

:-) Dorthe

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:26

SupportDanmark ApS:

Hvad har du fået ud af at bruge Amino?

Mindre tid i hverdagen, da dette site godt kan være en tidsluger!

Ellers har jeg fået kontakt til en masse forskellige mennesker, både hva viden og projekter angår... Så super duper

SupportDanmark ApS:

Hvad har det betydet for din forretning - eller hvad har det inspireret dig til?

Vi har undgået nogle fejl, og rettet en masse ting til, som bare har forbedret især placeringerne i Google, Bing osv...

SupportDanmark ApS:

Har du fået nogle nye kunder - eller har du fundet nogle nye samarbejdspartnere?

Begge dele

SupportDanmark ApS:

Hvad med dig? Vær gerne konkret med fx nogle råd du har fået og som har gjort en forskel for dig.

Eneste råd er vel, at hvis man giver en masse herinde, så får man faktisk endnu mere tilbage på den lange bane... På alle kanter og leder!
Så selvom det intet giver HER&NU, så er det værd at bruge tiden herinde ;D

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 22:29

Jeg synes at jeg har lært en del om mange forskellige ting og fået et indblik i meget.

Desuden har jeg fået kendskab til forskellige brancher, og hvad folk i de forskellige brancher har af udfordringer, højdepunkter mm. Selvom mange af brancherne ikke har noget med mig selv eller mine interesser at gøre, synes jeg stadigvæk at det er spændende at høre om det mange forskellige :-)

En kanon sted, hvor man altid kan hente hjælp, og hvor man kan være sikker på at der i hvert fald sidder en kyndig som netop kan svare på mit spørgsmål. De fleste Aminoer er altid flinke til at hjælpe og kommer med deres ros / eller konstruktiv kritik. Det er altid rart og se om man er på det rette spor eller ej.

I punktform er Amino for mig:

• Inspiration
  • En kilde til problemløsning/hjælp
  • Motiverende (andres success motiverer ofte)
  • Høre/lære ting som man ellers normalt ikke render på i hverdagen
  • Fællesskab
  • .....og en kop kaffe og amino om morgenen, der findes ingen bedre måde at starte dagen på:)

Hilsen Dino

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 23:05

Jeg har kun brugt det seriøst i nogle uger. I den tid har deltaget med små 100 indlæg.

Jeg har intet biz fået ud af det endnu - kun nogle mere eller mindre useriøse mails med "hvad koster en hjemmeside?".

Tror heller ikke rigtig på jeg vil finde de kundetyper vi normalt arbejder med over Amino.Men lad os nu se :-)

Men jeg syntes det er fedt at følge andres udfordringer og hjælpe til hvis man kan. Og måske over tid kan der falde lidt biz af til min side. Kan da se at det giver lidt trafik på mine sites www.pixelhuset.dk der laver hjemeside og ehandel og www.esprezzo.dk der sælger kaffe og chai.

Og så syntes også at jeg det er fedt at læse om andres nye biz ideer direkte fra kvinden/manden selv.

Jeg har ikke rigtig selv brugt Amino til at få hjælp selv endnu - men det kommer vel.

Jeg kunne nu godt tænke mig at Amino var lidt mere seriøs, forstået på den måde at jeg syntes de fleste tråde meget hurtigt bliver of-topic og snik-snak. Der syntes jeg godt at Admin kunne slette alle of-topic indlæg, eller i det mindste hos dem der går of-topic konstant. Og dette bliver så hurtigt of-topic også - sorry :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)