Jeg tænkte om der ikke var mulighed for at lave en fuktion hvor man kunne sætte et flueben og så sende en mail til alle i ens netværk på en gang ?
Nu kan jeg se nogen har flere 100er i netværk og ville da være øv og lave copy og sende enkeltvis
Måske kun mig der har haft tanken et par gange :-)
mikkel
Hej Mikkel.
Jeg er personligt fint tilfreds med, at der ikke findes en spam knap i PM. PM er en forkortelse for Private Message / Privat Meddelelse, og ikke Fælles besked. Vil du fortælle noget til en masse Amino kontakter, er der jo et fantastisk godt forum til det samme.
Ingen har vist accepteret at modtage masseudsendte beskeder i PM, så det ville af nogle med rette kunne betegnes som spam.
Men det er jo blot min holdning til det.
/John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Er det ikke lidt i stil med man automatisk får mail ved oprettelse af indlæg ? Eller den fejl når man har kigget en tråd (ikke skrevet i den) får en mail om nyt indlæg i den..
Jeg ved faktisk ikke hvad der står i betingelser når man opretter :-) Ang mail via amino
Er det ikke lidt i stil med man automatisk får mail ved oprettelse af indlæg ?
Mailen med bekræftelse i forbindelse med oprettelse af et indlæg kunne jeg personligt også godt undvære.
MikkelFriis:
Eller den fejl når man har kigget en tråd (ikke skrevet i den) får en mail om nyt indlæg i den..
Det har jeg aldrig oplevet. .. og jeg ser / læser mange tråde, som jeg ikke svarer på.
Hvis nogle begyndte at sende spam mails (ja det ville jeg personligt kalde dem) via PM, så ville jeg ret hurtigt føle mig motiveret til at revurdere deres plads i mit Amino netværk.
/John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn