Jeg syntes vi her på Amino det sidste stykke tid har haft en masse negative indlæg og negative Amino'er... Det handler trods alt om at hjælpe hinanden om det vi alle elsker nemlig iværksætteri!
Jeg har stort set ikke skrevet noget og jeg vil gerne have lov til at forsvare mig selv og forventede at i svarede på mit indlæg, I ødelægger min tråd således at den bliver lang og der kommer en træls stemning.
Jeg vil gerne have det her på plads og klager i så klag, men hold jer venligst til emnet, den tråd der var sat i gang af anders blev ikke behandlet på den måde som min tråd!
Jeg vil gerne have det her på plads og klager i så klag, men hold jer venligst til emnet, den tråd der var sat i gang af anders blev ikke behandlet på den måde som min tråd!
Kære Preben,
Der er blevet modereret i dine indlæg..
Er du utilfreds med min moderation af dine indlæg, er du mere end velkommen til at klage til Martin Thorborg, som har givet Anders og jeg, samt alle de andre moderatorer vores "Moderator" skilt.
Inden du eventuelt kontakter Martin, vil jeg personligt foreslå, at du tager et kig på:
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn