Men jeg syntes godt at du kunne skrive dit cvr-nr nede i bunden hvor dit telefonnummer er skrevet. Jeg syntes også at det er lidt underligt at du har to "kontakt-links" et i venstre side og et i toppen af siden, hjemmesiden er meget men at overskue, så det virker lidt overflødigt med dobbelt-kontakt.
Jeg undre mig også lidt over at dér på forsiden er opgivet et telefonnummer og på kontaktsiden et andet telefonnummer, det syntes jeg virker lidt forvirrende, ved godt at det kun var forsiden jeg skulle kommentere men jeg ville lige nævne dette for dig alligevel.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Cvr nummer er der ikke mere, skal til at studere snart igen, derfor har jeg frameldt moms. ,kan være jeg registrerer igen, men skal finde ud af hvor meget tid jeg får til under uddannelsen.
Telefonnummer skynder jeg mig at skifte, :-)
Med hensyn til kontakt, peger begge links til den samme side. Synes bare at det er mere brugervenligt når "kontakt" bliver serveret flere steder på siden, fremfor at nogle folk måske vil lede efter det. :-)
Men jeg syntes godt at du kunne skrive dit cvr-nr nede i bunden hvor dit telefonnummer er skrevet. Jeg syntes også at det er lidt underligt at du har to "kontakt-links" et i venstre side og et i toppen af siden, hjemmesiden er meget men at overskue, så det virker lidt overflødigt med dobbelt-kontakt.
Jeg undre mig også lidt over at dér på forsiden er opgivet et telefonnummer og på kontaktsiden et andet telefonnummer, det syntes jeg virker lidt forvirrende, ved godt at det kun var forsiden jeg skulle kommentere men jeg ville lige nævne dette for dig alligevel.
Forresten så ville jeg fjerne den store flash tinger der drejer rundt, og så alt det andet indhold bliver skubbet op, og så ville jeg også fjerne hele top-navigation så man navigere rundt på din side ved hjælp af menuen til venstre.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
For mange links til samme informationer og står dette samme for mange gange på forsiden
mere overskuelighed ned med site mappe nederste på siden
huske der er samme informationer forsiden flere nævn kun engang dette giver større overskuelighed
2 gange forum links 3 gange links til kontakt siden, oveni telefon nummer 2 gange , artikel links igen 2 gange derved nævnes for mange gange alt samme , skær ned og fortæl ting en gang og gør det
kontakt info kan dog godt både stå øverst et links til kontaktsiden med og nederste på siden med overdriv det nu ikke .
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg synes din side ser meget imødekommende ud. Jeg kan personligt godt lide dit flash-banner, men rotationen irriterer mig en anelse. Lidt for langsom og for speciel.
En ting jeg bemærker med det samme er at du holder farvekombinationerne så simpelt som muligt, hvilket jeg også finder bedst og mest overskueligt. Men jeg ville nok anvende den "orange" tekst i den samme farve som farven fra dit logo. Så ville den også passe bedre med dine orange boks-overskrifter.
Måske jeg også oplever at der er lidt mange links at vælge imellem, men omvendt har du jo meget på hjerte. Prøv evt. om du kan bryde lidt med den megen tekst ved at tilføre et billede (clipart/foto) eller lign. Det tror jeg kunne se godt ud.