Men jeg syntes godt at du kunne skrive dit cvr-nr nede i bunden hvor dit telefonnummer er skrevet. Jeg syntes også at det er lidt underligt at du har to "kontakt-links" et i venstre side og et i toppen af siden, hjemmesiden er meget men at overskue, så det virker lidt overflødigt med dobbelt-kontakt.
Jeg undre mig også lidt over at dér på forsiden er opgivet et telefonnummer og på kontaktsiden et andet telefonnummer, det syntes jeg virker lidt forvirrende, ved godt at det kun var forsiden jeg skulle kommentere men jeg ville lige nævne dette for dig alligevel.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Cvr nummer er der ikke mere, skal til at studere snart igen, derfor har jeg frameldt moms. ,kan være jeg registrerer igen, men skal finde ud af hvor meget tid jeg får til under uddannelsen.
Telefonnummer skynder jeg mig at skifte, :-)
Med hensyn til kontakt, peger begge links til den samme side. Synes bare at det er mere brugervenligt når "kontakt" bliver serveret flere steder på siden, fremfor at nogle folk måske vil lede efter det. :-)
Men jeg syntes godt at du kunne skrive dit cvr-nr nede i bunden hvor dit telefonnummer er skrevet. Jeg syntes også at det er lidt underligt at du har to "kontakt-links" et i venstre side og et i toppen af siden, hjemmesiden er meget men at overskue, så det virker lidt overflødigt med dobbelt-kontakt.
Jeg undre mig også lidt over at dér på forsiden er opgivet et telefonnummer og på kontaktsiden et andet telefonnummer, det syntes jeg virker lidt forvirrende, ved godt at det kun var forsiden jeg skulle kommentere men jeg ville lige nævne dette for dig alligevel.
Forresten så ville jeg fjerne den store flash tinger der drejer rundt, og så alt det andet indhold bliver skubbet op, og så ville jeg også fjerne hele top-navigation så man navigere rundt på din side ved hjælp af menuen til venstre.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?