Jeg er ingen haj når det kommer til Outlook... jeg regnede med da jeg åbnede min lille butik at jeg bare kunne skrive alle mine kunders mailsadresser ind og sende en fælles mail til dem en gang om måneden... indtil nu er det gået sån okey... de sidste måneder har der været lidt problemer, lidt langsomt og masser af 'kan ikke sende til' beskeder. Og nu får jeg så en mail om jeg skal rette min stmp til astmp, noget med TDC serveren.... og noget med jeg ikke kan maile til hotmails.... og ja... hvad gør man så? Den vil ikke sende min mail ud af systemet den ligger bare og kigger i udbakken... det handler om 250 personer, det da ikke så vildt? 109 kb.... eller....
Blondinen her (hvilket jeg ikke er) har brug for noget mailhjælp......- håber der er en eller anden som kan skrive hvad jeg skal og hvad jeg gør forkert????
At kunder ændrer e-mail adresser, og du derfor får nogle mails retur, kan du ikke rigtigt gardere dig imod.
Giv mig gerne et praj, hvis du har brug for yderligere hjælp.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn