Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tlf. håndtering når man har flere firmaer??

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Hvad blev dit valg og hvad er dine erfaringer med valget?

Jeg skal selv starte netbutik, så derfor er det et aktuelt emne for mig.

Håber på et svar, selvom indlægget er gammelt.

Dbh.

Mads

Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:26

Hej Jørgen

Det vil du let kunne klare med et lille omstillings anlæg og en GSM gateway. evt. helt uden bord telefoner. Så lige meget hvilken firma der ringes til vil du modtage opkaldet på mobilen, evt. med forskellige ringetoner.

evt. se www.omstillings-anlaeg.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:47

Lyder smart, og så går jeg direkte ind på siden MEN når jeg klikker rundt, så er det helt den samme side der kommer frem. Jeg vil eksempelvis gerne vide noget om virksomheden inden jeg handler - der står intet OM OS?

Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:14

Hej Janet

Klik på Om os i toppen eller i højre side. Referencer er på vej, hvis du ikke kan vente så er du velkommen til at sende en mail under kontakt, for kontakt oplysninger på en reference.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 10:39

Jeg har i et par år kørt med en løsning fra Bibob der hedder BiBoss hvor jeg har 2 numre på mit simkort. 

Problemet er så at man aktivt skal ændre sim nummer i menuen for at kunne modtage og foretage opkald fra eks. tlf. nr. 2 og så vente og skifte tilbage til 1 for at kunne modtage opkald der.

Så jeg er også med på hvilken løsning du finder :)

Fra Roskilde/København
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:39

Jeg er også interesseret i at høre, hvilken løsning du valgte.

Jeg sidder i et kontorfællesskab, hvor vi er seks forskellige virksomheder, som deler fastnettelefonløsning men har hver vores mobilløsning. Vi skal have noget smartere og billigere.

Vi har i øjeblikket kig på Telia Probiz Basis vs. Firmafon.

Ulempen ved Probiz er, at det forudsætter, at vi alle bruger Telia mobil, hvilket vi ikke gør nu og ikke nødvendigvis alle har lyst til. Alternativet er at bruge 2 mobiler hver, hvilket for mig at se vil være en stor ulempe (mine kolleger forstår vist ikke helt min modstand mod det).

Mht. Firmafon, så er det dejligt enkelt og helt frit mht. diverse mobil-/fastnetløsninger. Desuden kan man opsætte et prøveabonnement, så man kan teste systemet. Ulempen ved Firmafon er, at løsningen (indtil videre) kun omfatter viderestilling af opkald og ikke decideret omstilling. Dvs. at jeg ikke kan tale med min kollega, inden jeg fuldfører omstillingen til ham, eller trække opkaldet tilbage. Det gør systemet umiddelbart ubrugeligt for os, da det er en vigtig parameter. Desuden er det ikke let for den enkelte kollega at "trykke sig ind eller ud", dvs. markere om man er tilgængelig for omstillede opkald eller ej.

Det var lidt om vores overvejelser indtil videre - måske kan nogle af I andre bruge det til noget.

Privat bruger jeg i øvrigt Bibobs BiBoss med automatisk viderestilling af det ene nummer til det andet, så jeg ikke skal ændre sim-nummeret hele tiden. Det forhindrer mig dog i at modtage sms'er på det viderestillede nummer. Intet er perfekt!

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 18:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

alaugesen:

Mht. Firmafon, så er det dejligt enkelt og helt frit mht. diverse mobil-/fastnetløsninger. Desuden kan man opsætte et prøveabonnement, så man kan teste systemet. Ulempen ved Firmafon er, at løsningen (indtil videre) kun omfatter viderestilling af opkald og ikke decideret omstilling. Dvs. at jeg ikke kan tale med min kollega, inden jeg fuldfører omstillingen til ham, eller trække opkaldet tilbage. Det gør systemet umiddelbart ubrugeligt for os, da det er en vigtig parameter. Desuden er det ikke let for den enkelte kollega at "trykke sig ind eller ud", dvs. markere om man er tilgængelig for omstillede opkald eller ej.

Hej

Ja det mangler vi desværre, men det kommer i løbet af de næste måneder så hold dig endelig opdateret :)

Fra Roskilde/København
Tilmeldt 21. Oct 10
Skrevet kl. 18:56

Det vil jeg gøre - hvis jeg altså får mine kolleger med på at udsætte valget. Kan du sige noget nærmere om, hvornår det kommer?

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 19:21

alaugesen:

Det vil jeg gøre - hvis jeg altså får mine kolleger med på at udsætte valget. Kan du sige noget nærmere om, hvornår det kommer?

Det kan jeg desværre ikke endnu, vi vil ikke love noget vi ikke kan holde :)

Fra Roskilde/København
Tilmeldt 21. Oct 10
Skrevet kl. 10:39

Det er også meget prisværdigt og ganske fornuftigt, men det er også lidt svært for os at forholde os til noget, som vi ikke kender detaljerne om, og som er usikkert tidsmæssigt.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)