Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tlf. håndtering når man har flere firmaer??

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger telenors søgeplan. Når der ikke bliver svaret på kontortelefonen, stilles der videre til min mobil, og jeg kan se hvad nummer der er ringet til. Det er en forholdsvis billig løsning men ikke helt så avanceret som firmafon og lign.
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:
eller 2 med dual sim?

Det hedder Quadro hehe

Det er også derfor jeg skriver det med outsourcing.. jeg er ved at have for travlt, er oppe på over 4 timer om dagen nu i 14 dage!!! Surprise

 

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Linnet:

Min firmamobil - er viderestillet til min private mobil.
Så når jeg ikke tager firmatelefonen - så stiller den bare videre til privatmobilen.
På privatmobilen kan jeg se at det er et viderestillet nummer og ved derfor at det er firma-relaterede.

Jeg bruger 3-abonnement, fordi så kan jeg selv vælge ventemusik til mine kunder :-D

Fra Bangkok
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jorgen,

 

Du kan kontakte mine venner ved IP Group www.ipg.dk, de kan faa det hele til at spille sammen, selv med udenlandske numre til dine firmaer.

 

Ganske nemt, simpelt og meget billigt.

 

God vind!

 

Per LindCool

 

Jørgen Linnet:

Hej
Jeg har efterhånden flere selskaber igang og flere under opsejling og i den forbindelse, begynder det at blive lidt omfattende med håndtering af opkald fra det ene og andet firma, så hvad gør I, der står i samme situation?
Ikke fordi der er vanvittig mange opkald fra de enkelte firmaer, men mere fordi, man jo fra hvert firma skal have mulighed for at kontakte mig. Vi snakker primært firmaer uden andet personale end mig selv.

Min udfordring er at jeg ikke orker at rende rundt med 2 mobiltelefoner, men vil omvendt heller ikke sætte mit privat mobil-nummer på som firma-nr, på de enkelte sites osv. Vi er derfor ude i noget omstilling fra firma-numrene til min private-mobil, men hvad findes der af systemer der også kan vise hvilket firma der ringes fra, når opkaldet først skal igennem denne omstilling. Findes det overhovedet?? Huh?

Dbh fra Jørgen

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kekro&Co.:

Jørgen Linnet:

Min firmamobil - er viderestillet til min private mobil.
Så når jeg ikke tager firmatelefonen - så stiller den bare videre til privatmobilen.
På privatmobilen kan jeg se at det er et viderestillet nummer og ved derfor at det er firma-relaterede.

Jeg bruger 3-abonnement, fordi så kan jeg selv vælge ventemusik til mine kunder :-D

 

Nu er problemet bare at jeg har mere end ét firma, hvorfra der ringes og jeg hader selv at et firma i telefonen præsenterer sig udelukkende med sit navn. Firmanavnet skal med og derfor duer en sådan løsning ikke til mig. Alle viderestilede opkalde fra de enkelte firmaer, skal på min telefon præsenteres på en måde hvormed jeg kan se hvilket firma opkaldet kommer fra, men ellers tak for dit input Wink

Dbh fra Jørgen

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for en masse gode og interessante forslag, som jeg vil gå igang med at undersøge nærmere. Er der nogen af jer der har gode dårlige erfaringer med nogle af de foreslåede udbydere, hører jeg meget gerne fra jer Big Smile

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Jeg arbejder i Telenor.

Du er velkommen til at ringe til mig på tlf. 6050 6541, så skal jeg fortælle hvordan du løser din udfordring.


Mvh. Anders.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen :)

Længe siden. Jeg håber, at du lægger din beslutning ind her - så vi kan se hvad du vælger? Jeg har nemlig samme udfordring (dog ikke lige så mange virksomheder som du) :) og hører ofte om andre med samme udfordring. Så din beslutning og erfaring vil være super at høre - tusind tak på forhånd.

Håber alt er vel hos dig :)

Mange hilsner
Janet Friang 

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)