Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er her nogen med erfarring om "automatisering"?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Louise

Jeg må hellere skynde mig at sige at jeg også er en del af Ceravista, så folk ikke tror jeg sidder og laver luskede anbefalinger af mit eget firma.. ;-)

Vi har ikke en færdig løsning. Men hvis du smider en mail til Kim som er udvikler kan han nok komme med et forslag til en løsning.

/ Charly

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:28
Jeg er altid åben for dialog om de bedste og mest praktiske løsninger.

Det er nu 1 år siden at jeg besluttede mig for at oprette en virksomhed, men da jeg momsregistrerede mig havde jeg bl.a. overset denne detalje.

Der findes intet mere irriterende end når man ikke kan få det praktiske til at hænge sammen og samtidig er ret sikker på at hvis det gjorde, så kunne man få en ok succes.

Har du forslag til hvordan og hvorledes med systemer? Jeg har ikke flere hundrede tusinde på mig til at hyre en ghost-programmør til at skræddersy et system til mig.

Mit forslag er i første omgang at undersøge om der findes færdige systemer der kan opfylde behovet. Dvs. følge op på de tips du har fået fra de andre i denne tråd. Hvis det viser sig at du ikke helt kan finde dét du vil have, så kan du vælge mellem enten at tilpasse din forretning til de systemer du kan få, eller, som jeg altid anbefaler, få lavet et system der tilpasser sig din forretning :)

Og det kommer ikke til at koste hundrede tusinde, medmindre du har udeladt væsentlige detaljer i din beskrivelse af problemstillingen.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:29
Okay, jeg ved ikke lige hvad der sker for den defekte quote-funktion. Jeg gjorde det altså rigtigt nok.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:30
Hej Michael

Jeg kiggede på Trade Point.

Og har sendt en mail med masser af irriterende spørgsmål

Den ser lovende ud som webshop, men hvis man nu gerne vil "kopiere" de ebook-sider amerikanerne er så glade for? Det er dem der med en hel smøre salesletter til ét enkelt produkt, testimonials, og ofte en hel liste med bonuser og tilsidst en købsknap hvor man nu efterhånden alle steder bliver ledt hen til noget "upsell" for man kan checke ud.

Ved du noget om det?

Ellers har jeg jo lige skrevet dem en mail. I hvert fald, rigtig mange tak for forslaget

Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:39
Dato: 15-11-2006 10:37:22 Forfatter: davidchristensen
Nu sad jeg lige og googlede lidt og fandt dether: http://www.stadtaus.com/en/php_scripts/download_center_lite/ Det er sådanen download-ting du vist er ude efter; det koster 300etellerandet. Og prøv så at klikke på ''Purchase'' - og du kommer ind på en betalingsside der kan omregne til danske kroner såvel som etiopiske bananpenge (næsten da :). Ihvertfald, så kunne du måske kontakte dem og forklare, at du gerne vil købe deres downloadprogram og du er også interesseret i deres betalingsgateway og i at høre hvordan de gør med emails og alt det der nu skal til. Du må tænke på, at de jo faktisk har næsten præcis sådan et system du selv skal bruge - der kan man bare downloade programmer istedetfor korssting

Det var bare lige en indskydelse.

Whey! Fedest Det har jeg aldrig hørt om før...

Har du set at jeg faktisk ka få det gratis? HE...HE... *fryd* Ska lige kigge lidt mere på det for at se hvordan det helt præcist virker, men jeg er ret sikker på at jeg downloader det uanset hvad. Og ja, jeg ka jo grille dem lidt hvis jeg vælger at købe den.

Rigtig mange tak for linket.  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 02:44

Ups

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 21:03
Du kunne overveje bruger løsninger ala

www.esellerate.net
www.plimus.com
www.regnow.com
www.shareit.com

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)