Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakke Maskine ? ? hvor finder jeg sådan en ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino´er

Vi kunne godt tænke os følgene:

En maskine som svejser poser sammen , hvor finder vi sådan en , og er det specielle poser man skal bruge til maskinen ?

Vi skal bruge dem til at pakke balloner ..

Virker det ikke mere proft. at ballonerne kommer pakket i en pose end bare i en kuvert..

Hilsen
Thomas Lund

www.ballonnord.dk ---- Tjek siden ud og tilmeld dig nyheds brev :o)

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 22:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 22:33

er det ikke sådan en bilka maskine :)? og kan den bruges til alle poser sådan en ?

Tilmeldt 10. Aug 08
Skrevet kl. 23:11

http://www.genpack.com/1/234/impulssvejsning.html

Nu er det ikke min maskine, men i dette link finder du producenten, og så kan du jo ringe dertil. Kig også under tilbud.

Nu kender jeg ikke dit behov, men jeg har tidligere valgt en anden løsning, nemlig nogen papstykker med tryk på som man bukker ned om posen og så clipser på.  På papstykket kan man så have reklame for virksomheden, logo eller lign. og så skifte lidt mellem trykkene, (påske jul osv.) Nogle printere kan endda tage sådan noget pap, og så kan man lave sine egne design for små penge, - on demand.

Michael

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 23:17

det jeg skal bruge det til er at pakke balloner.. nu smider jeg dem bare i en prøvekuvert.. men ønsker det lidt mere prof.. hvad er det for nogle du har printet på? har du et link jeg kan tjekke ud det lyder ikke så dårligt..

Tilmeldt 10. Aug 08
Skrevet kl. 23:51

Det er bare sådan et stykke pap jeg mener. Dette på billedet er et A5 ark af den slags du kan købe i en alm. boghandel (karton) og trykt på en alm. printer. Der bliver så 4 etiketter pr. ark og de deles nemt med med en papercutter (skærebrædt). Så køber man kartonen i en lys baggrundsfarve for at spare lidt på blækpatronen.

Mine unger har tjent mange lommepenge på at gøre sådan nogen klar, i forskellige str.

Man kan selvfølgelig også få det trykt og skåret på et trykkeri komplet med en proff. fals der hvor der skal bukkes.

Jeg kan så godt lide selv at bestemme teksten og ændre lidt på teksten til lejligheden m.v. og det giver lidt arbejde - men det er faktisk gået ret godt med positivt feedback.

Du ku´da prøve. Det koster ikke ret meget at teste det, ihvertfald. En billig boghandler og du har karton, alm poser, skærebord og klipsemaskine for en plovmand eller deromkring.

Michael

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)