Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Proffessionelt Logo, bomærke, typografi, farver osv.??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino''er

Jeg har fundet min virksomheds navn og nu skal have det sat op med den rigtige skrift, de rigtige farver osv. Der ud over skal jeg have designet et lækkert logo og have hjælp med farver mm. som selvfølgelig skal gå igen i butik, webshop osv.

Jeg vil endnu ikke skrive for meget om selve konceptet her, men det er ikke ''industrielt-masseproduktions-bilforhandler-fabriks-agtigt'', mere ''hyggeligt-kreativt-og lidt-anderledes-agtigt''. Det er i hvert fald vigtigt at du har humor, er kreativ og har sans for form og farver.. Bare rolig "den udvalgte" skal nok få indsigt i hemmelighederne og ikke arbejde i blinde..

Hvor finder jeg lige dig jeg skal bruge til opgaven??

(uhhh lyder næsten som en kontakt annonce)

Med venlig hilsen

Alexandra Henriksen

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 02:40
Jeg vil meget gerne give et bud - det lyder som en god opgave der er lidt forvekslende fra det coorporate-design folk plejer gerne at ville have; så jeg forestiller mig allerede noget nu der er håndtegnet måske med nogle krummelyrer - fra 1900-tallet-agtigt :) Men det vil jo så hjælpe gevaldigt, hvis du vil løfte en flig af tæppet og fortælle hvad det er dit nye firma drejer sig om.

Om ikke andet er du jo altid velkommen til at skrive

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:44
Hej Alexandra

Du må meget gerne tilbyde mig opgaven – jeg skal ikke skuffe dig!

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 08:12
Ham finder du da her, din grafiske designer :)..

Giv mig et kald - 61306656 - så skal jeg da smide et par ideer til dig, og nogle tidligere referencer :)..

Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 08:46
Hej Alexandra,

Den Kreative Bjergbestiger kan tilbyde dig et logodesign der er unikt og rammer målgruppen perfekt. Efter 10 år i reklamebranchen og som logodesigner har Den Kreative Bjergbestiger stort kendskab til form- og farveteori.

Du kan se eksempler på tidligere logoer på, http://www.denkreativebjergbestiger.dk/02-bjerge.aspx

Du kan finde kontaktoplysninger på følgende side, hvis du føler dig fristet til at høre nærmere og få et uforpligtende tilbud, http://www.denkreativebjergbestiger.dk/06-kontakt.aspx 

Vi ses på topppen!

Med venlig hilsen

Daniel Laursen

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 08:50
Dato: 15-11-2006 02:10:40
Forfatter:Alexandra Henriksen

Hvor finder jeg lige dig jeg skal bruge til opgaven??

(uhhh lyder næsten som en kontakt annonce)

Jamen det er da bestemt også det Amino er til for - håber du finder en der kan finde den helt rigtige identitet til dig.
Vil egentlig normalt også have budt på opgaven, men da vi er fuldt booket for tiden vil jeg i stedet henvise dig til Daniel fra Den Kreative Bjergbestiger - da hans grafiske arbejde med logoer og identitet er helt på toppen.

Held og lykke med projektet.
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 17:53
Jeg vil da også lige gribe chancen og tilbyde InMedias kompetencer... Til meget konkurencedygtige priser naturligvis 

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:04
Hejsa

Jeg beklager at jeg først giver lyd fra mig nu!

Det er jo helt overvældende med al'' den respons, hvordan skal jeg nogensiden kunne vælge????

Jeg vil lige kigge rundt på de forskellige hjemmesider og så vender jeg tilbage ligepludselig..

Mange tak til alle jer som har skrevet, der er nok at vælge imellem ;o)

Mvh.

Alexandra Henriksen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)