Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modtage betalinger fra flere forskellige shop over 1 konto

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Toftlund
Tilmeldt 29. Nov 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har søgt men ikke fundet svaret.

Er det muligt at lave flere forskellige webshops også dele én betalingsløsning ?

Hvem findes der ? Findes der nogle ? Eller skal fx. PBS har en indløsningsaftale for hver shop ?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Kent

www.Coolprices.dk - fordi jeg kan.....

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:26

Hej Brumme

Jeg ved at nameit.com har denne fuktion på deres side, men hvordan de gør tør jeg ikke sige.

men jo den er der :-)

Mikkel

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:15

Brumme:

Hej Amino'er,

Jeg har søgt men ikke fundet svaret.

Er det muligt at lave flere forskellige webshops også dele én betalingsløsning ?

Hvem findes der ? Findes der nogle ? Eller skal fx. PBS har en indløsningsaftale for hver shop ?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Kent

Det kan du sagtens. Vi anvender Magento til vores shops hvor det er muligt at styre flere shops på samme installation. Dette er integreret med ePay som så er betalingsdel på alle dine shops (samme aftale).

Eneste udfordring er at alle pengene ryger ind på samme konto og PBS forlanger en aftale per shop (eller rettere per domæne).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31

PBS forlanger en aftale pr. domæne, hvorfor, sikkert for at tjene flere penge, great!

Men, ser intet problem i at man benytter en betalingsaftale i flere webshops, f.eks. hvis jeg har en webshop på dansk, svensk, norsk of engelsk, kan jeg jo bare modtage betalingerne via. f.eks. den internationale side, og styre det hele fra en hel eller forskellige shop-systemer, ordre skal bare adskilels med unikke numre tilknyttet hvert land.

Spild af penge at få aftaler til hver af dem.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:42

Kan se at du bruger Magento på www.Coolprices.dk, hvis du også bruger ePay (som de fleste gør når man har en Magento shop), så burde det ikke være noget problem.

(ud over det med PBS som jeg skrev tidligere)

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 17:43
Nameit har ikke flere shops rent teknisk. De ligger alle på samme domæne. Så hvis du kan leve med at de er på samme domæne burde det ikke være noget problem.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)