Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO optimering i Joomla

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle!

Jeg er ved at få lavet en hjemmeside med Joomla CMS, jeg skal have hjælp til SEO, men kan ikke rigtig finde ud af hvem som er Danmarks mester i SEO i Joomla.

Kan i anbefale nogen?

Tusind tak det en stor hjælp.

Nicolai

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 12:18

Hej Nicolai

Jeg beskæftiger mig hvert fald en del med Joomla og CMS - Men danmarksmester ved jeg nu ikke lige om jeg er:)

Jeg skriver bla. om det på min blog mikaelhostrup.dk

Du er velkommen til at kontakte mig.

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du skal starte med et fornuftigt grundlag, som ikke selv skaber duplicate content. Hvis du kan få en fornuftig url-struktur fra staren af, er det at fortrække så du ikke skal lave den om senere.

Hvis du så sørger for at skrive en masse unik tekst, lave unikke titles for hver side, og linke godt rund siderne imellem, for at forbedre den interne linkstruktur er du rigtigt godt på vej.

Se evt. mit blogindlæg om optimering af CMS-systemer

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 142
Fra  ennovation Skrevet kl. 11:54

Hej Nicolai,

Jeg står til rådighed hvis du skal have noget Joomla SEO hjælp. Jeg arbejder kun i Joomla til dagligt så jeg har en del erfaring med det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:57

Jeg har en sektion på min side, der kun omhandler joomla søgemaskineoptimering

Der skulle gerne være noget at hente.

Men ellers helt grundlæggende: Installer sh404sef, så er du allerede rigtig godt på vej til at få det tekniske på plads. Derefter er det bare at benytte generelle seo-metoder.

Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:38

Hej Rasmus!

Jeg kan selv kun lægge tekst op i Joomla kender intet til det tekniske. Hvis jeg installere sh404sef kan jeg så let selv arbejde med disse url eller kræver det nogen teknisk baggrund?

Tak Nicolai 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:39

Nicolai:

Hej Rasmus!

Jeg kan selv kun lægge tekst op i Joomla kender intet til det tekniske. Hvis jeg installere sh404sef kan jeg så let selv arbejde med disse url eller kræver det nogen teknisk baggrund?

Tak Nicolai 

Ja, det skulle jeg mene.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 21:56

Jeg tror det er lidt optimistisk tro at hvis man ingen kendskab har til Joomla, at man så er i stand til at lave URL redirects, samt generel opsætning af sh404sef. Det er ikke blot at trykke "enable" i denne komponent, og så er man good to go. Den er ret avancerede, og flere af dens feature's er jeg ikke ret stor fan af.

Man skal være indstillet på at hvis man selv vil optimere sin Joomla hjemmeside, så skal man have arbejdshandsken på.

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)