Hejsa, Kender du Regus? Har du prøvet deres faciliteter? Vil du hjælpe mig og være business-case? Vidste du, at Regus er virkeligt gode til at facilitere kontor-funktioner for ganske almindelige Amino-størrelse virksomheder? Hvis ikke du havde den information som Top Of Mind - ja, så er du desværre langt fra den eneste. Derfor søger jeg friske Aminoer, der har prøvet Regus - eller som synes, at det kunne være sjovt at se, hvad udbyttet er ved at vælge Regus Så - send mig en besked, hvis du
Ja, faktisk vil jeg være taknemmelig, hvis du smider en PM, hvis du pt. går med nogle former for overvejelser i forhold til hvor din forretningsadresse skal ligge. Eller hvor du skal tage hen, hvis dit kjøwenhavnermøde er blevet aflyst. Jeg håber at høre fra mange af jer! De bedste hisner og på forhånd TAK Lotte |
Så er vi klar til at gå i luften med en blog, hvor rigtige, levende menneske-Amino'er "prøvekører" Regus' faciliteter
Initiativet udspringer af, at vi på Iværksættermessen i Køge fandt ud af, at stort set ingen Amino'er kunne fortælle om Regus' fordele. Og endnu mere alarmerende; Ingen havde haft anledning til at teste deres gratis Regus Guldkort af, som er en del af PLUSpakken...
Der var en del jyder og fynboer på messen, som jævnligt er i Kbh på business, som har afholdt møder på caféer og i hotel-lobbyer. Hvorfor??!? Guldkortet giver adgang til en businesslounge (med gratis kaffe!!), arbejdsstationer, lænestole og højhastighedsinternet for kr. 119/md. Og så kan man købe sig til en fornuftig frokost i caféområdet.
Anyway - så går vi nu i gang med at prøve tingene af, så vi kan finde ud af, hvordan parametre som pris, kvalitet, sikkerhed og service spiller i den virkelige verden. Du kan følge følge med i tingene på bloggen
Undertegnede tester først kortet BLUE, der er adgangskort til en indkøbsforening, hvor man kan købe bl.a. kontorforsyninger til lave priser. Medlemsskabet er ganske gratis og giver desuden 10%rabat på booking af rabatter på mødelokaler, kontorer på dagsbasis og videokonferencer.
Så skal vi lige have fixet et arrangement, hvor vores allesammens Hans Stokholm Kjer fra Kjers Kommunikation (og måske andre dygtige foredragsholdere?) afholder et viden- og networking-arrangement. Der er hverken fastlagt indhold eller dato endnu - men det kommer til at foregå på en af Regus' 6 lokationer i Københavnsområdet. Vi laver det på helt almindelige markedsvilkår og lader jer Amino'er følge med på sidelinien.
Peter fra Holeby Data tjekker Business World Plus, der er et kort, der giver adgang til et lukket kontor 5 gange pr. måned. Der er mange andre features med - men dem overlader jeg til Peter at beskrive! Peter er manden bag den gode tråd om livet med Mac efter 15 år som PCbruger http://www.amino.dk/forums/t/86018.aspx?PageIndex=1
Er der nogen, der vil teste deres Guldkort eller prøve konceptet af på anden vis, så send mig en PM eller endnu bedre - skriv i tråden Vi er ikke ude efter et reklameskrift, men en fair omtale af, hvordan Aminoerne synes, at Regus' faciliteter, pris og service passer til behovene og mentaliteten hos danske selvstændige.
Skriv - Det bliver sjovt!
Lotte