Mannikin.dk sælges!Grundet i at jeg har gang i alt for meget, har jeg valgt at skille mig af med Mannikin. Det er ikke blevet stort mig, men jeg er ikke i tvivl om at med den rette ejer kan det virkelig blive stort.Idéen til Mannikin startede sidste forår. Der er udarbejdet en grundig beskrivelse af hjemmeside samt idégrundlaget. Der er virkelig lagt mange tanker i Mannikin. Jeg havde store ambitioner omkring Mannikin, så jeg valgte at få det kodet helt fra bunden. Det var muligvis en dum beslutning af mig, men da det nu er til salg for en krone, kan det virkelig blive et godt køb for dig. Det her følger med i købet:
Det sidste med kildekoden giver rigtig gode muligheder. Du kan starte et lignende site til drenge, eller udvide til noget helt tredje. Koden er din, og med få ændringer kan du starte mange flere sites op. Hele projektet står mig i samlet 20.000 kr. Nu sælges det til højest bydende - vi starter på 1 sølle krone! Sitet er købt privat, så der er ingen moms. Du får dog selvfølgelig en regning, dog uden momsen. Du kan finde meget mere info om Mannikin herinde.Auktionen slutter tirsdag d. 20 april kl. 20.00. Bud/spørgsmål skrives her i tråden, PM eller mail (casperblom @ live.dk). |
Vil da gerne starte auktionen med 1 kr.