Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsouring/produktion i Østeuropa _ Forretningsidé(mangler)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

 

Jeg er en ung mand på som de sidste mange år har gået med tanken om at starte virksomhed op i Østeuropa eller eventuelt hjælpe andre med at outsource produktion dertil.

 

Det kunne eks. være produktion af halvfabrikata eks. komponenter til maskiner eller noget helt tredje.

 

 Min baggrund:

 

Jeg har en teknisk baggrund og har de sidste par år arbejde i en dansk virksomhed som producere stål komponenter og har bl.a. kendskab til en række værksteder som kan producere til udstyr til fødevare industri m.m. 

 

Jeg har selv en Dansk og Østeuropæiske baggrund og ud over kulturforståelsen, taler jeg  polsk, dansk, engelsk og tysk.

Jeg har desuden et stort netværk og har leverandør kontakter i bl.a. Polen, Bulgarien, Ungarn, Rusland.

 

Har du en forretningsidé el. sidder med ligene tanker er du velkommen til at kontakte mig, hvis ikke andet så kan vi udveksle erfaringer.

 

Mvh.

 

T_amigo

 

 

 

 

 

 

 

 

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Din idé med out sourcing til øst europa, er jo allerede i brug i langt de fleste produktions brancher.

Har du en særlig twist på din idé, som gør at du kan tilbyde noget, som de etablerede ikke kan?

Mvh Thor Mønsted

Fra København
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Måske vi på sigt kunne lave en form for samarbejde :-)

Har selv samme ideer, men vores netværk begrænser sig pt. underlukkende til Tyskland, Polen og KIna.

Skal have dig i tankerne, hvis jeg høre om noget.

 

Med venlig hilsen

Marc Nökel

Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc 

Tak

Det skal ikke virke som om at jeg er på bar bund, men det er alt andet lettere hvis man eventuelt har en partner som måske sidder med den anden halvdel af løsningen.

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du kommer på noget.

Mvh

Thomas

Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor

tak for svaret.

Jeg har et oplæg til en eller flere  Ideer - Jeg har dog ikke en ny  og genial opfindelse hvis det er det du tænker på, men det er hellere ikke meningen. Det som jeg kan tilbyde i første omgang er, en produktionspris på emner/komponenter som ligger langt under danske eller vesteuropæiske produktionspriser. Det betyder trods alt noget om du  som slut kunde skal give fuld pris eller halv pris for en vare.

Jeg har et godt kendskab til løn niveauer samt god forståelse for hvad eks. komponenter lavet i stål samt andet skal koste og kender besparelserne ved at lægge outsource en produktion.  Som du nok ved er der gode penge at spare, selv hvis man tager risikoen i betragtning hvorfor ikke udnytte denne mulighed?

 Hvis du har idé så har jeg forbindelserne som kan gøre det muligt, alt andet lige er det noget tættere på end eks. Outsourcing til Kina/asien  hvor opfølgning samt, kvalitetssikring er mere besværlig.

Thomas

Fra København
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en e-mailadresse jeg kan henvende mig på?

Mvh.

Marc

Fra Snekkersten/Helsingør
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej T_amogo

Hvis du mener alvor, må du meget gerne kontakte mig på @dressen: dr.arkitekten@gmail.com

Jeg mangler ikke forretninggsidéer. Mit største problem er snarere at jeg har for mange?!...

Kan mine ting tjene penge, kan de tjene det for de der får lov at være med. 

Med venlig hilsen - Dan Roslund

Tilmeldt 4. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Dette er godt nok en gammel tråd, men er der sket noget siden da ?
Har en virksomhed som har produktion i Kina men tænker at flytte det til b.la øst Europa.

Mvh
Henrik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)