Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

-Investor-, hvem har erfaringer/viden?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg står i den situation at jeg har et par investorer som gerne vil investere i min virksomhed. I den forbindelse søger jeg viden fra personer som har kendskab til den proces det er at indgå en aftale med en investor imod ejerandele af virksomheden.

I bund og grund har jeg ikke den store know-how lige på det område og vil derfor kontakte professionelle på området. Men samtidig vil jeg meget gerne høre fra nogle af jer der har kendskab og måske selv været i en lign. proces. Information om kontrakt (sidste ende er det en advokat som sørger for det), størrelse af ejerandele, faldgrupper mv. Muligheden for eventuelt mere investor kapital senere hen er tilstede, så jeg skal tage hensyn til at der også kan være ejerandele til senere brug.

Håber der er nogle at jer dygtige iværksætter der ligger inde med noget god viden, eller ved hvor jeg kan finde det :)

Tak for en god side.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:19

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:28
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 09:24

Hej newteam

Jeg har en del viden og erfaringer på området. Der er meget at tale om, men det er en interessant (og relevant)diskussion du tager fat i.

Send mig en privat besked, så kan vi eventuelt tage den over telefon.

Alternativt kan vi sagtens gennemgå dine forhold i denne tråd, men det bliver lidt mere langsommeligt.

Dbh. Aleksander :-)

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 12:21

Hej Aleksander,

Jeg har sent dig en PM.

Andre der har info eller erfaring de gerne vil dele så vil jeg meget gerne hører fra jer :)

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 12:49

Du kan osse tage fat i vækst husene, Connect Denmark, DVCA.

eller ham her:

www.elbaek.nu

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 19:43

Hej

Hvad med et lån i sparekasse?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:45

preben mortenwold:
Hvad med et lån i sparekasse?

Eksisterer der stadig sparekasser? troede de var skiftet ud med sparebøsser efter de havde flået ejerne med værdiløse andelsbeviser... heheBig Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 19:56

Hej Preben, 

Tak for dit svar.

Jeg har som sådan ikke været ude efter kapital, men da det kom som en option begyndte jeg at kigge på hvad det ville betyde for virksomheden at få en investor, penge, viden osv. Derfor har jeg ikke søgt viden omkring et lån i en bank.

Min første plan var at få nogle med på mit team som kunne udvikle platformen, men da mulighed for investor bød sig, besluttede jeg at prøve at se det fra en anden vinkel. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)