Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til skattebrev!!!!!!!!

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

det har jeg da :)

Kan jeg sende dig min mailadresse uden den bliver offentlig tilgængelig?

I brevet står der at hvis man har spørgsmål til brevet kan man rette henvendelse til ... navn + tlf nr.

Ud fra min første beregning med manglende dokumentation for 2 købte varer (da jeg købte dem) er et overskud i den rette forstand 276 kr - ved du hvordan jeg kommer frem til hvad jeg skal betale af skat af 276 kr?

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 21:42

Henrik Krogh:

Hej,

Hvis du giver mulighed for modtagelse af e-mail skal jeg sende dig et udkast til svarskrivelse.

Henrik

Jeg er løbet tør for stjerner men der er sku skulderklap herfra

Søren

Tilmeldt 7. Apr 10
Skrevet kl. 21:44

Er også meget taknemmelig for hjælpen herinde - måske jeg får lidt søvn inat.

Var meget frustreret og forvirret over brevet, men tænker at jeg har ikke noget at skjule, så der er vel grænser for hvor stor en brænd der kan opstå

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

betaalfa:
Er også meget taknemmelig for hjælpen herinde - måske jeg får lidt søvn inat.

Tror ikke du får mere kompetent hjælp end fra Henrik, tryk på hans navn og i venstre side kan du så trykke og sende ham en privat besked med din information.

Respekt Henrik - Skal måske til Bologna i næste uge - er du i nærheden?

er også løbet tør for Star i dag - for ellers var de sendt afsted.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

betaalfa:
Kan jeg sende dig min mailadresse uden den bliver offentlig tilgængelig?

Send din mail til revisorbrok@gmail.com og du har en kladde inden for et par minutter.

Henrik

Tilmeldt 7. Apr 10
Skrevet kl. 21:56

Tak Henrik - Hvor overraskende rart at der findes mennesker der gider

mail er sendtStarStar

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:15

Lagersalg123 - JEN:
Skal måske til Bologna i næste uge - er du i nærheden?

Desværre, Torino står der på programmet i den kommende uge. Bologna - sprudler af forår i disse dage.

Henrik

Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:53

Hej

Hvis du har billeder af din sofa i din bolig, billeder af din datter i det tøj du vil sælge, kan du tilbyde SKAT en kopi af billederne. Hvis du har kvitteringen på købet af det du har solgt uden fortjeneste kan du tilbyde SKAT en kopi til dokumentation for at du ikke sælger for tjene på det.

Mvh

Frank

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 08:48

Du kan, som det bliver sagt, ikke få mere kompetent hjælp end den håndsrækning Henrik giver dig. Herudover har Lund fat i noget af det rigtige. Lav et regneark hvor du får så mange af de ting som du kan ind. Særligt det med at du også har solgt nye ting (uden fortjeneste) er værd at belyse nærmere.

Derimod er jeg ikke enig i at det "er ynkeligt" eller at der helt sikkert er noget i det fordi folk reagerer. Der kan meget vel være tale om et såkaldt standardbrev som er udsendt til flere sælgere på pågældende sted.

Det marked du opererer på er en gråzone, forstået på den måde at det er svært at tegne en streg over hvor grænsen for privat salg af indbo m.v. og salg i erhvervsmæssigt øjemed foregår og derfor er det bedste man kan gøre at overbevise Skat om at der er tale om "aktiviteter" som ikke har været overskudsgivende og at køb og salg ikke er sket med fortjeneste for øje. Det gør man bl.a. ved at godtgøre at det man har solgt ikke er 50 par sokker af samme fabrikat men at der er tale om salg af enkeltstående ting som din datter m.fl. har brugt.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)