Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TDC blokeret hos hotmail

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre, der har problemer med at TDC's udgående mailserver er blevet blokeret af hotmail? Og vigtigere, er der nogen, der rent faktisk har fået løst problemet og fået den nye server til at virke?

TDC's egen support ved ca. ligeså lidt som jeg gør, tilsyneladende.

Det gør det immervæk svært at sende mail til sine kunder.

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Dec 07
Indlæg ialt: 32
Fra  Modify.dk Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Vi havde samme problem i går og i morges. TDC og yousee kunne kun fortælle hvordan vi satte deres mailadresse op til at kører på den nye server. Men det hjælper ikke i forhold til vores mails til hjemmesiderne, da TDC blokere for at du kan bruge din webhostings smtp server. 

Det endte dog med at de fandt løsningen efter at jeg havde snakket med dem i en halv time og 3 forskellige personer.

De åbnet for port 25 på vores forbindelse, og så kan vi bruge udbyderens smtp server i stedet for. Og så kører det hele igen.

Så ring til deres kundeservice så de kan åbne for din port også. 

Håber du får løst dit problem også.

Med venlig hilsen

Jim

Fra Århus
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen. Jeg har lige haft dem i røret igen, og nu siger de at man ikke kan bruge sine egne emails på deres mailserver længere Tongue Tied så nu ved jeg ærligt talt ikke lige hvad jeg skal gøre.

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Dec 07
Indlæg ialt: 32
Fra  Modify.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Det var lige præcis det samme svar jeg fik. Men efter at have brokket mig lidt, så snakkede jeg med en anden, der sagde at man ikke kunne bruge andre mails via deres mailserver mere. (Iflg. en mail jeg har fået på min henvendelse til deres support igår, som jeg har fået svar på i dag, bliver dette dog åbnet igen, når problemet er løst).

Normalt ville man så kunne bruge mailudbyderens smtp server, men det spærre TDC for at man kan. Og det var så her jeg fik åbnet for port 25, der så gør at jeg alligevel kan bruge en anden smtp server, som man normalt ikke kan. (Både wannafind, servage og enavns, hvor vi har vores mail/domainer)

Jeg har godt nok yousee, men det var alligevel en medarbejder fra TDC jeg endte hos, som åbnet for min port så jeg kan sende mails igen. Mine forældre har også fået åbnet for deres port i dag, så de også kan bruge deres mailudbyders smtp server.

Så det kan sagtens lade sig gøre, de skal blot åbne op for at du kan bruge en mailudbyderens server i stedet for deres som man normalt skal. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Dec 07
Indlæg ialt: 32
Fra  Modify.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

problemet ligger i af mange bruger mx backup på tdc imod hotmail. og det kan så osse godt bruges til af

spame med .

har selv prøve det nemt af løse

men en god ide er hvis i har navn@firmadomain.dk så smid Spf/Spf2.0 i TXT for mere info 

så mail mig på support@silverarm.dk

så skal jeg hjælpe jer med det

bare skriv

Domainet som har problemmer med.

så sender jeg hvordan i skal indskrive jers SPF.

mulighede er osse af skifte smtp server.

har i ikke mulighed for det kan jeg osse klare det.

//Degn

 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jim Jensen:

Måske Queeninyoudk ved hvordan man får TDC til at åbne for adgangen.

Havde nemlig samme problem i denne tråd i går.

http://www.amino.dk/forums/p/85784/554012.aspx#554012

Formentlig ikke - løsningen i den tråd endte med at være, at SMTP-serveren blev skiftet ud med en anden. Det har jeg i øvrigt også selv gjort. Smile

Kig evt. på www.smtp.com

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Århus
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg er også ved at skifte udbyder nu. Jeg er ikke teknisk anlagt og vil ikke ligge og slås med dem om porte og servere og ord jeg ikke forstår alligevel Confused sådan noget burde de tilbyde automatisk første gang man ringer.

 

 

Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne guide kan også benyttes ved hjælp til opsætning af SPF
http://www.microsoft.com/mscorp/safety/content/technologies/senderid/wizard/

It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

bare husk ved af bruge ders tools

ikke smide ptr ind da hotmail / jubii og en masse andre ikke vil have af man kører med det

men brug i stedet a mx ip osv

selv om det er lidt sjovt af ders tools ligefrem siger god for det.

men det er ikke velset af bruge.

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)