Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har I solgt noget med Twitter?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Twitter er jo hot som socialt medie, og noget vi overvejer at kaste os over. Inden jeg bruger en masse energi og tid på det, vil det være super nice at høre om der er nogen som rent faktisk har oplevet mersalg ved brug af twitter, som ejer af en netshop mener jeg at det jo mersalg en twitteri skal måles i.  

Hvilke muligheder giver twitter for at sælge mere?

Nogle forslag til hvad jeg skal twitte om for at få succes? 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hver gang jeg udgiver et nyt blogindlæg sendes det automatisk til min Twitter og Facebook profil, hvilket ses tydeligt på besøgstallet og reference hjemmesiderne, så jeg kan kun anbefale, at i eksperimenterer med det. Set ud fra, at der er rigtig mange virksomheder på Twitter, så kan jeg kun forestille mig, at det giver et godt kick i salget for webshops, når de lancerer nye produkter, tilbud og andre gode sager.

Prøv det! På trods af, at det er mest udbredt i USA, så kommer der flere og flere danskere til, så om et år eller to tager det rigtig fart i Danmark, og så er det jo om at være med.

Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

 

Tusind tak for svaret. Det er en rigtig god ide det med at linke alle tingene sammen - det spreder jo både nyhederne bedre samtidig med at det nedsætter arbejdsindsatsen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)