Hej KPuds.dk
8 søgeord er desværre ikke ret meget og vil tro du bruger meget brede søgeord som koster kassen. Har man ikke markedsføringsbudget til det, så kan det være farligt at gå i krig med.
Som de andre også snakker om, så har relevansen af dine søgeord, annoncetekster og destinationside uhyr stor betydning for hvor godt du kommer lige at ligge. Desværre er det ikke altid nok at skrue klikprisen op, der også andre parameter der skal arbejdes med.
Få lavet en mere dybdegående søgeordsanalyse der kan indhente nogle flere relevante og potentielle kunder. Søgeordsanalyser indenfor et produkt eller ydelse kan sagtens række til flere tusinde søgefraser til at starte med. 8 Søgeord række sjældent.
Det også vigtigt at dine annoncetekster hænger godt sammen med dine søgeord. Få nogle af de mest vigtige søgeord til at indgå i annonceteksten og sørg for du ikke linker til din forside kun. Link til en god og velbeskrevet destinationsside der vedrører det du markedsfører. Dette kan bl.a. hjælpe til med at give dig en bedre karakter, og dermed kan komme længere op i placeringerne hos Google - og så endda langt billigere end før.
Derudover skal du også fokusere meget på din geografiske placering, da jeg ikke regner med du pudser vinduer over hele Danmark. Du kan enten bruge søgeord som indeholder din geografiske placering, fx "vinduespudsning københavn" eller du kan direkte i Adwords programmet målrettet din markedsføring under indstillinger.
Der ligger et stort stykke arbejde forude hvis det skal gøres grundig, så det bare med at tage handskerne på og være kreativ. 