Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords for vinduespudseren....!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

jeg har oprettet en adwords-konto i håb om at flere vil finde mig på nettet.
Jeg havde et mål op at komme højt op på lister når man søger på ordet "vinduespudsning" og "vinduespolering" hvilket også er de to ord som bliver søgt mest på af de ca. 10 ord jeg bruger penge på.

Jeg har prøvet at lege lidt med det, men selvom jeg bruger 30 kr. pr. klik, så lægger jeg stadig på side 3 - Hvordan kan jeg få en idé om hvad jeg skal bruge penge på for at lægge på side 1. Ikke at jeg vil gøre det for en hver pris, men rart at vide hvad det koster.

Pt. har jeg delt omkring 10.000 flyers ud i mit område (med hjælp fra familie og venner), men det tager meget tid, og jeg vil meget hellere tjene penge end at løbe med flyers.

K

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 09:07

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 09:08

Hej.

Hvor længe siden er det du oprettede din kampagne?

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:13

Umiddelbart virker det som om, du har en dårligt søgemaskineoptimeret hjemmeside.

Jeg oplever igen og igen alt for høje klikpriser grundet dårlig søgemaskineoptimering.

Står dine udvalgte ord overhovedet i teksten?

Venlig hilsen,

Christian

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 16:21

Christian iMARKETING:
Umiddelbart virker det som om, du har en dårligt søgemaskineoptimeret hjemmeside.
Jeg oplever igen og igen alt for høje klikpriser grundet dårlig søgemaskineoptimering.
Står dine udvalgte ord overhovedet i teksten?

Venlig hilsen,
Christian
Jeg har 8 ord som jeg bruger til min adwords - De fleste af disse ord bliver brugt på min hjemmeside - ja...!

Jeg må ærlig indrømme at jeg ikke er klog til dette her, og vil godt kaste lidt penge i det..!

K

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:37

Selvom der er flest der søger på de såkaldte "brede ord", fx vinduespolering og vinduespudsning, så bør du istedet overveje at lægge dig ind på en masse af de mere specifikke ord og sætninger.

Selvom der måske er få søgninger på dette, så er det jo bedre at få det meget af en smule søgninger, end at få intet af en masse søgninger. Din klikpris vil typisk være langt billigere jo mere specifik du er.

Det kunne fx være at tilføje lokation til det område som du ligger i, da mange skriver bynavn eller stednavn efter søgeordet, fx: "vinduespolering københavn", "vinduespudsning falster" og lign.

Husk også at bruge adwords keyword tool til at finde synonymer og alternative søgeord: https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:40

Umiddelbart er der masser af muligheder for forbedringer.

Hvis du har lyst kan du sende mig dine log in informationer, så kan jeg hurtigt se, hvor slemt det står til.

Afhængig af hvad jeg ser, kan jeg så komme med et tibud, der matcher det, du har brug for.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 18:01

Hej KPuds.dk

8 søgeord er desværre ikke ret meget og vil tro du bruger meget brede søgeord som koster kassen. Har man ikke markedsføringsbudget til det, så kan det være farligt at gå i krig med.

Som de andre også snakker om, så har relevansen af dine søgeord, annoncetekster og destinationside uhyr stor betydning for hvor godt du kommer lige at ligge. Desværre er det ikke altid nok at skrue klikprisen op, der også andre parameter der skal arbejdes med.

Få lavet en mere dybdegående søgeordsanalyse der kan indhente nogle flere relevante og potentielle kunder. Søgeordsanalyser indenfor et produkt eller ydelse kan sagtens række til flere tusinde søgefraser til at starte med. 8 Søgeord række sjældent.

Det også vigtigt at dine annoncetekster hænger godt sammen med dine søgeord. Få nogle af de mest vigtige søgeord til at indgå i annonceteksten og sørg for du ikke linker til din forside kun. Link til en god og velbeskrevet destinationsside der vedrører det du markedsfører. Dette kan bl.a. hjælpe til med at give dig en bedre karakter, og dermed kan komme længere op i placeringerne hos Google - og så endda langt billigere end før.

Derudover skal du også fokusere meget på din geografiske placering, da jeg ikke regner med du pudser vinduer over hele Danmark. Du kan enten bruge søgeord som indeholder din geografiske placering, fx "vinduespudsning københavn" eller du kan direkte i Adwords programmet målrettet din markedsføring under indstillinger.

Der ligger et stort stykke arbejde forude hvis det skal gøres grundig, så det bare med at tage handskerne på og være kreativ. Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)