Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning - hvem skal man vælge ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kikket lidt på mulighederne på nettet og på PBS + en dansk udbyder mod en udenlands udbyder.

Engang var billigt med Fribetaling men nu hvor DIBS har overtaget firmaet og 3-doblet priserne, er det måske en god ide at se sig om. Såfremt man er afhængig af at modtage dankortbetalinger slipper man nok ikke uden om PBS + en dansk udbyder idet transaktionsgebyret er meget begrænset. Kan man derimod klare sig uden og vælter omkostningerne over på forbrugeren er der gode alternativer.

Jeg har kikket på Moneybookers.com som har nogle relativt lave gebyrer (ca. 2,5% hvilket dog også kan blive til en del) sammenlignet med de andre som Pay Pal. Dog har jeg ingen erfaring med firmaet og ville gerne høre om andre har det. Jeg mener iøvrigt at kunne forstå at de trækker penge fra kundens konto øjeblikkeligt (er det lovligt iht dansk lov ??) men det er de ikke ene om (PayPal !). Hvad sker der så hvis varen er udsolgt - skal man så betale nyt gebyr for at sende pengene retur til kunden ?

Vil Moneybooker.com være et godt valg hvis man kan undvære dankortbetaling eller er det bedre alternativer ?

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 19:54
Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:57

Kender ikke så meget til lovgivningen men du kan gøre det ganske billigt hos epay.dk

99 kr pr md plus din indløsningsaftale

og som de skriver på deres hjemmeside

"""""""""""""""""

• Der er ingen begrænsning på antallet af transaktioner i vores abonnementer. Dvs. I bliver ikke pålagt ekstra transaktionsgebyrer hos ePay, ud over dem som I betaler til PBS.
  • """"""""""""""""

Tilmeldt 31. Mar 10
    Indlæg ialt: 22
    Skrevet kl. 17:40

Hvis du ender med at skulle vælge mellem PayPal og MoneyBookers, vil jeg klart anbefale MoneyBookers.

Bruger begge meget, og har konstant problemer med meget usamarbejdsvillige, næsten fjendtlige PayPal. Teknisk løsning virker, men deres forretningsgang og samarbejdsvillighed minder om TDCs fra monopoldagene, og deres TOS er ikke læsning for sarte sjæle.

MoneyBookers har base i UK, havde en dårlig opstart med konstante irritationsmomenter, men de er kommet rigtigt godt efter det. Mange tiltag de sidste halve års tid og fik i forgårs mail omkring kommende, spændende tiltag specielt for webshops.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)