Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning m. kreditkort, PayPal, MoneyBookers + WebMoney?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 05:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ude at lede efter en løsning, hvor både kreditkort og de store 3: PayPal, MoneyBookers og WebMoney er indbygget i muligheder ved checkout.

Kreditkort via PayPal skal helst kunne undgås.

Indtil videre, synes jeg det ligner Magento har extensions der kan gøre det, men har ikke kunnet finde eksempler på eksisterende shops med lige den vifte. Hvis nogle har erfaringer eller links, er jeg meget modtagelig og interesseret i at høre mere.

Smile

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:48

Jeg så lige forleden at PayEx har fået PayPal med også - ved dog ikke om de har de to andre!

Tilmeldt 31. Mar 10
Skrevet kl. 14:51

Hej

Tak for svaret.

Har set en del der har PayPal indbygget, men PayPal er faktisk dem jeg mindst ønsker kunderne skal bruge. Derfor jeg gerne vil give gode muligheder for at benytte de andre metoder.

Så håber stadig...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05

Der er noget der hedder PayPal Pro, hvor du kan integrere PayPal på din egen side, såfremt denne benytter en SSL-sikret server til at fremsende data mm. til PayPal.

Ulemperne som jeg har oplevet ved dem du har nævnt.

PayPal => Du betaler meget i gebyr pr. betaling modtaget

MoneyBookers => Det er skide besværligt at få lov til at benytte dem, dokumenter der skal underskrives, sendes til dem i England, jeg ved ikke hvad.

PayEx, => Ingen kommentar hertil, aldrig brugt dem før.

Men, hvis du vil undgå alt besværet så er det bare at på en PBS aftale og køre den vej, kan betale sig i længden.

Tilmeldt 31. Mar 10
Skrevet kl. 15:28

Det er faktisk PayPal Pro integreret vi kører med nu. Virker fint, men dyrt, og PayPal er ikke rare at være specielt afhængige af.

Tingen er, at kunderne er fra hele verden + noget nær 100% har eksisterende konto hos en af de 3: PP, MB + WM. Derfor skal de tilbydes. Over 20% af kunderne benytter altid WM eller MB, på trods af at det indebærer ventetid og mindst 1 mail.

Da det er ved at være tid til at få bygget en ny shop, håbede jeg der var en eksisterende løsning, hvor alle betalingsmuligheder var automatiserede, og kreditkort ikke går via PayPal.

Tak for input.

Tilmeldt 31. Mar 10
Skrevet kl. 15:30

Forresten, MoneyBookers er blevet meget nemmere at danse med de sidste 6 måneder. Giv dem en ny chance hvis du i teorien kan bruge deres ydelser.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)