Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TV2's Bingo Banko - er det ok at snyde?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om I har hørt om TV2's Bingo Banko? Hver lørdag kl. 20.00 kan hele familien spille banko på TV2. Det er gratis at være med, og man kan selv printe så mange plader man vil på TV2's hjemmeside.

Enhver ægte iværksætter vil begynde at spekulere i hvor mange plader, man kan have liggende foran sig på bordet og optimere chancen for at vinde - og nogen vil måske tage det skridtet videre og systematisere i et IT system.

Det er utrolig nemt at lave et IT-system, som gør det muligt at scanne samtlige plader og således spille på alle plader på en gang, med en 100% sikkerhed for bingo hver gang (det er lykkedes for mig på nogen få timer - og jeg er bestemt ingen programmør).

Men når der er så mange, som så nemt kan "snyde" i Bingo Banko, så er der også rigtig mange der ringer ind til TV2 når der er bingo. Og det er således alligevel tilfældigt om du reelt kommer igennem og vinder en af de fine præmier. Det betyder dog alligevel, at dem som reelt har haft printet deres plader og sidder hjemme i stuerne og krydser tal af, har en væsentlig mindre chance for at vinde, sammenlignet med de "IT-kyndige".

Men hvad syntes I; er det ok at "snyde" og ville I gøre det hvis i havde muligheden? og når jeg nu har muligheden for det; bør jeg så ikke give muligheden videre til alle andre via fx erderbingo.dk og således gøre det lige for alle?

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:57

Der var en Amino sidste år der havde uviklet sådan et system hvor ham kunne taste pladerne ind i hans sytem også tastede han de tal ind der blev trukket..

Han kom vist ud med masser af kød og gavekort på 130 plader mener jeg :)

det er ikke snyd, det er kreativ tænkning :D

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 14:21

hejsa

hvordan fungere den, kan kun se en side hvor der er nogle plader kan ikke se hvordan man kan taste dem ind

thomas

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:22

Det er ikke snyd i mine øjne, så længe der ikke er en regel for det.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 14:32

Bautik:

Han kom vist ud med masser af kød og gavekort på 130 plader mener jeg :)

det er ikke snyd, det er kreativ tænkning :D

Hehe, fedt at få et gavekort på flere plader :) Det må næsten have været Zulu Bingo?

nyselvstændig:

hvordan fungere den, kan kun se en side hvor der er nogle plader kan ikke se hvordan man kan taste dem ind

God point. Jeg har ikke brugt tid på brugervenlig og forklaring af systemet, men har tilføjet en lille forklaring nederst nu. Giver det mening? Hvis du kigger med om 1-2 minutter så kan jeg lige prøve at teste det og indtaste nogen tal, så kan du se hvordan det virker.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 15:49

http://bingobanko.tv2.dk/rules/

Hvis man læser reglerne, så står der følgende:

TV 2 forbeholder sig ret til at gribe ind overfor enhver form for uberettiget anvendelse af spillepladerne, herunder navnlig videredistribution og automatisk overvågnings-service af spilleplader.

Du bruger selv ordet "snyde" i overskriften, og det er vel aldrig ok at snyde. Hvis de ikke havde nogen regel omkring det, så var det ok.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 15:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu hvor det decideret står i deres egne regler, vil jeg også mene at det er snyd. 

Jeg har da selv overvejet at lave sådan et system, men aldrig gået videre med det, da det uanset vil være med til at ødelægge det ellers gode program.

Man kan naturligvis gøre det for morskabens skyld, og undlade at ringe ind når man nu har fået banko -  så er der jo ingen skade sket. Men man skal være noget så ligeglad med de andre deltagere hjemme i stuerne, såfremt man rent faktisk fører det helt ud.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:29

Jeps det er ok... har selv lavet et program til det som kan ses på Lotto Let

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:01

Martin Poulsen:
Enhver ægte iværksætter vil begynde at spekulere i hvor mange plader, man kan have liggende foran sig på bordet og optimere chancen for at vinde

Nej, en rigtig iværksætter bruger omskriver ideen til egen virksomhed og får millioner til at glo på sit produkt lørdag aften, mens pengene vælter ind :)

Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 17:03

ja jeg vil også sige at det at snyde!

Men vil godt lige vide af tv2 at hvor mange der lige spiller bingo banko på tv2 ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)