Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundekonto! Bruger i det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er ved at tilpasse min webshop og kom så til at tænke på noget.

Jeg har mulighed for at tillade mine kunder at oprette en konto hvor de kan se deres tidligere køb, lave en favoritliste osv. Men hvis denne mulighed er aktiv skal kunden, i tilfælde af at de ikke er logget ind, vælge om de vil logge ind, oprette en konto eller gå direkte til kassen når de vil købe.

Da jeg gerne vil have at købsprocessen går som smurt, er jeg i tvivl om jeg skal deaktivere muliheden for at oprette en konto?

 

Hvad mener i? Bruger i nogen sinde konto?

/ Charly

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger muligheden for kundekonto relativt tit. Fx på smartguy.dk hvor jeg gennem årene har lagt ufattelige summer :) - der er det meget rart at jeg bare skal logge ind, og indtaste kortoplysninger - resten har de jo i forvejen. Tidligere køb bruger jeg på just-eat hvor man kan genbestille en gammel ordre. Men deciderede favoritlister.. nej ikke rigtig. Jo, ens wishlist på Amazon.. men ellers ikke.

Personligt ser jeg det ikke som et generende element i ordreafgivelsen, men du skal sørge for at man kan lave en ordre uden at skulle oprette sig og logge ind først. Nogle gange ved man bare at man kun vil lægge denne ene ordre nogensinde, og så gider man ikke igennem dén proces med at oprette sig. Men det siger du jo at du også har tænkt dig, så hvis man bare selv kan vælge, mener jeg det er absolut cool burger.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Helsinge
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger ofte, som kunde, muligheden for at oprette en konto.



 Jeg syntes det er smart, at jeg kan se mine tidligere køb, fx på smartguy.dk er det vældigt praktisk når jeg lige skal bestille nogle flere af "de der T-shirts jeg købe sidst".

 

På Saxo.dk er det også genialt, men det er så primært fordi de sender mig e-mail med forslag til nye bøger som minder om, hvad jeg tidligere har købt

 

Hvis jeg kan slippe for at indtaste min adresse og kreditkortinformation hver gang jeg handler i en butik er det absolut et plus for mig som kunde.



Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Ikke for at spille smart, men kan du ikke "bare" lave et system, hvor kunden som udgangspunkt kommer igennem en standard købsprocess (=indtaster navn, adresse, osv) hvorefter kunden automatisk får oprettet en konto med sin mailadresse som bruger og et autogenereret eller selvvalgt password? Så kan de næste gang vælge om de gider at logge ind eller om de vil igennem hele smøren igen.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Tak for jeres svar..

Jeg tror jeg prøver at lave en løsning i retning af det Peter nævner..

/ Charly

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)