Hej Jeg er ved at tilpasse min webshop og kom så til at tænke på noget. Jeg har mulighed for at tillade mine kunder at oprette en konto hvor de kan se deres tidligere køb, lave en favoritliste osv. Men hvis denne mulighed er aktiv skal kunden, i tilfælde af at de ikke er logget ind, vælge om de vil logge ind, oprette en konto eller gå direkte til kassen når de vil købe. Da jeg gerne vil have at købsprocessen går som smurt, er jeg i tvivl om jeg skal deaktivere muliheden for at oprette en konto? Hvad mener i? Bruger i nogen sinde konto? / Charly |
Kundekonto! Bruger i det?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Personligt ser jeg det ikke som et generende element i ordreafgivelsen, men du skal sørge for at man kan lave en ordre uden at skulle oprette sig og logge ind først. Nogle gange ved man bare at man kun vil lægge denne ene ordre nogensinde, og så gider man ikke igennem dén proces med at oprette sig. Men det siger du jo at du også har tænkt dig, så hvis man bare selv kan vælge, mener jeg det er absolut cool burger. |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Jeg bruger ofte, som kunde, muligheden for at oprette en konto. Jeg syntes det er smart, at jeg kan se mine tidligere køb, fx på smartguy.dk er det vældigt praktisk når jeg lige skal bestille nogle flere af "de der T-shirts jeg købe sidst". På Saxo.dk er det også genialt, men det er så primært fordi de sender mig e-mail med forslag til nye bøger som minder om, hvad jeg tidligere har købt Hvis jeg kan slippe for at indtaste min adresse og kreditkortinformation hver gang jeg handler i en butik er det absolut et plus for mig som kunde. |
Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)