Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkret forbedringsforslag til Amino debat - hvad siger I?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg synes Amino er et fantastisk sted.

Men jeg mener der er plads til forbedringer, når det kommer til berugervenligheden.

1) Jeg savner en lille nem oversigt over kategorier i fora'et... som her (exp.dk):

2) Dernæst savner jeg muligheden for, at man kan slå e-mail-notifikation fra på egne beskeder.

Jeg mener ikke det er nødvendigt at få en mail, når man selv svarer på et spm. Det er derimod guld værd, at få en mail, når andre svarer :)

Hvad mener I om disse to punkter?

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 23:43

Hej Martin.

Jeg er ikke enig i dit forslag;

1. Jeg mener at Amino har en god stredning af gruppe/kategorier. Bliver der færre grupper, vil indholdet blive alt for bredt, og debattørerne vil dermed nok miste interessen for den/de enkelte grupper. Jeg mener at den nuværende fordeling er god, da man nemt kan finde en specifik gruppe til sit/sine spørgsmål.

2. E-mail notifikationen giver mig personligt hele tiden en "reminder" om at jeg skal bruge Amino mere og mere. Det er en god løbende reklamer, både for Amino og for de dabatter som jeg deltager i, og minder mig løbende om værdien af Amino forumet.

I andre tilfælde er det blevet nævnt at der er for mange annoncer, og det er selvfølgelig en personlig vurdering. Men man skal nok huske, at Amino ikke drives af et "one-man-show", men at der er en hel virksomhed som skal give overskud.

Mvh Thor Mønsted

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 23:49

Hej Thor,

Tak for dit besyv :)

Har du overhovedet læst mit indlæg :) ? 

Thor Mønsted:
1. Jeg mener at Amino har en god stredning af gruppe/kategorier. Bliver der færre grupper, vil indholdet blive alt for bredt, og debattørerne vil dermed nok miste interessen for den/de enkelte grupper. Jeg mener at den nuværende fordeling er god, da man nemt kan finde en specifik gruppe til sit/sine spørgsmål.

Jeg har på intet tidspunkt kritiseret dette. Jeg vil gerne have dem vist mere overskueligt, som vist på eksemplet i mit indlæg.

Thor Mønsted:
2. E-mail notifikationen giver mig personligt hele tiden en "reminder" om at jeg skal bruge Amino mere og mere. Det er en god løbende reklamer, både for Amino og for de dabatter som jeg deltager i, og minder mig løbende om værdien af Amino forumet.

Jeg anfægter ikke e-mail-notifikation - men det faktum, at man også notificeres, når man selv lige har svaret. Det er unødvendigt. Til gengæld, som jeg skriver, er det meget værdifuldt at få en email, når andre svarer - så man påmindes, at der er svar i tråden.

(har forøvrigt set folk på Twitter have samme mening om punkt nr. 2)

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:57

Hey

Dine ideer lyder meget gode, og jeg synes bestemt at især den med email er noget der burde blive taget hånd om.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:00

Jeg er stor fan af Den kategori oversigt du viste! jeg bladre sjællent igennem kategorierne og læser kun de sidste nye da jeg simpelthen ikke kan overskue det.

Ved godt Amino's system er lidt låst fast, men et AJAX forum hvor man selv kunne bestemme placeringer af indhold, kategorier osv er mit drømme forum:) Det eneste man ikke skal kunne ændre er top banner.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:11

Bautik:

Jeg er stor fan af Den kategori oversigt du viste! jeg bladre sjællent igennem kategorierne og læser kun de sidste nye da jeg simpelthen ikke kan overskue det.

Ved godt Amino's system er lidt låst fast, men et AJAX forum hvor man selv kunne bestemme placeringer af indhold, kategorier osv er mit drømme forum:) Det eneste man ikke skal kunne ændre er top banner.

Hej

Punkt 2 kunne jeg godt se en idé i, men i tilfælde af at man ikke har deltaget i debatten i nogle dage eller længere, så er det egenlig meget rart at kunne se på sin mail, hvad ens sidste indlæg har været i en given tråd.

Med hensyn til forsiden med kategorierne synes jeg den nuværende med beskrivelser er bedre end forslaget, så jeg er ikke begejstret for de to forslag.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 01:15

Jeg må nok indrømme at jeg ikke syntes særlig godt om nogle af forslagene. Jeg kan godt lide den måde det er på nu.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:23

Jeg syntes at kategorioversigten er som den skal være. 

Kan godt være enig med det med email.

Derudover så kunne jeg godt tænke mig at tråde bliver auto-låst efter 90 dage uden indlæg. Det er møjirriterende at se at der er gamle tråde der vækkes til live..

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 01:50

Jeg syntes også det godt det kunne gøres mere overskueligt.

Bautik:

jeg bladre sjællent igennem kategorierne og læser kun de sidste nye da jeg simpelthen ikke kan overskue det.

Samme her.

Jeg søger også tit efter svar på herinde, men jeg bruger ikke Aminos søgefunktion, jeg bruger Google, og tilføjer Amino efter mit søgeord. Jeg syntes ikke at det er særligt relevant det der kommer når man sorterer resultaterne efter relevans. Ofte er der ingen af ens søgeord i hverken overskrift eller brødtekst  !?.

Men værre er det heller ikke^^

Vh Bjarke.

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 03:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Punkt 2 bakker jeg også op om. Det er for mig enormt irriterende, at der altid kommer en e-mail, når man har besvaret en given tråd. Der er sikkert nogen, der kan finde på en eller anden god grund til, at få en reminder på, hvad man lige har skrevet - det ville dog ikke skade disse såfremt det bare er en feature, man kan slå til/fra i sine indstillinger.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)