Hej, jeg synes Amino er et fantastisk sted. Men jeg mener der er plads til forbedringer, når det kommer til berugervenligheden. 1) Jeg savner en lille nem oversigt over kategorier i fora'et... som her (exp.dk): 2) Dernæst savner jeg muligheden for, at man kan slå e-mail-notifikation fra på egne beskeder. Jeg mener ikke det er nødvendigt at få en mail, når man selv svarer på et spm. Det er derimod guld værd, at få en mail, når andre svarer :) Hvad mener I om disse to punkter? |
Hej Martin.
Jeg er ikke enig i dit forslag;
1. Jeg mener at Amino har en god stredning af gruppe/kategorier. Bliver der færre grupper, vil indholdet blive alt for bredt, og debattørerne vil dermed nok miste interessen for den/de enkelte grupper. Jeg mener at den nuværende fordeling er god, da man nemt kan finde en specifik gruppe til sit/sine spørgsmål.
2. E-mail notifikationen giver mig personligt hele tiden en "reminder" om at jeg skal bruge Amino mere og mere. Det er en god løbende reklamer, både for Amino og for de dabatter som jeg deltager i, og minder mig løbende om værdien af Amino forumet.
I andre tilfælde er det blevet nævnt at der er for mange annoncer, og det er selvfølgelig en personlig vurdering. Men man skal nok huske, at Amino ikke drives af et "one-man-show", men at der er en hel virksomhed som skal give overskud.
Mvh Thor Mønsted