Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sø-transport fra Kina til Danmark - hvem bruger I

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem bruger i til sø-transprot containers  fra Kina til Danmark

Vi har brugt DSV og DHL, men servicen er så dårlig at vi må skifte - jeg har overvejet om vi skulle bruge et kinesisk selskab der har en agent i Danmar i stedet for at buge et dansk selskab med et kontor i Kina.

Der er nogle som har erfaringer med transport af container fra Kina til Danmark?

Der er så mange forskellige tillæg at det er svært at sammenligne tilbud fordi transportørerne er godt til at "glemme" nogle tillæg som så først kommer når sendingen er leveret.

hvad giver i i sø transport og hvad er så den endelige pris?

Vi giver 950 us dollar for transporten,  men den landet pris er 16.000 dkr.

 

 

 

 

 

Fra Nykøbing Sj.
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger TeamFreight og er meget tilfreds med deres service.

www.teamfreight.dk 

mvh

Jan

Cir-IT er Airboss partner - Vi gør din hverdag nemmere!
AirBoss - er et af de ældste økonomisystemer på det danske marked.

 

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger Modultransport . De er ikke de billigste, men der er en super god service. Du kan prøve at ringe til Vejle afdelingen. Du finder nummeret i bunden af forsiden helt nede, og spørge efter Søren Decker Høeh. Fin fyr, og han har styr på det. Du kan hilse ham fra mig, hvis du snakker med ham, og sige han skal give dig lidt rabat, når jeg sender kunder til ham :)

Mvh

Kristian Pedersen

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil du transportere ?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu skriver du desværre ikke hvad det er for problmer du har oplevet med DSV og DHL. Jeg vil dog til en hver til anbefale danske speditør da de taler danske, udover det er du meget bedre stillet såfremt det skulle komme til en juridisk tvivst mellem dig og speditøren.

toogtoerfem:
Der er så mange forskellige tillæg at det er svært at sammenligne tilbud fordi transportørerne er godt til at "glemme" nogle tillæg som så først kommer når sendingen er leveret.

Det problem løser du da ganske simpelt ved at bede speditøren om en "All IN" pris på den ønskede fragt, så får du ikke nogen overraskelse.

toogtoerfem:
Vi giver 950 us dollar for transporten,  men den landet pris er 16.000 dkr.

Du kan ikke bruge selve fragtraten til særligt meget, for til den kommer div. helt normale gebyre såsom, BAF (Bunker Adjustment Factor),  CAF (  Currency Adjustment Factor)  , THC (Terminal handling charge), udover det kommer der normalt udgifter til fortoldning, spedition, transport til endelig distination (bil).

Jeg har selv rigtigt gode erfaringer med at bruge firmaet Primecargo som er top professionelle.

www.primecargo.dk

Mvh

Ravn

 

 

 

 

 

 

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak til alle, jeg vil tage kontakt til dem i har anbefalet.

De varer vi hjemtager er typisk plastik produkter til detail, max 20 kg pr kart. men i hele container
Det er som en skrive ikke meget bevent kun at bruge fraten fordi er der så mange tillæg.

Jeg vil dog gerne høre hvad i regnerr med at en 20 eller 40 fods ender i at koste når den er på lageret.

 

Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brugt shipco.dk, som har været ganske hjælpsomme. Jeg tror dog de er bedst til levering i københavnsområdet (vi hentede selv varene ude i nordhavnen).

Jeg har også af erfaring lært at man skal undgå når man får tilbudt gratis fragt af kineserne. Det er i sidste ende dyere end hvis en dansk speditør tager den hele vejen (jeg har dog stadig ikke forstået hvorfor).

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Prisen er næsten umulig at spå om i øjeblikket synes jeg. I en periode var en 40 fods helt nede at vende omkring 7-8000 til døren, og nu er den omkringdet dobbelte, eller noget i den stil. Da den steg allermest, var efterspørgslen ikke steget, så det virkede noget mistænkeligt, men senere begyndte de at lægge skibe op, og jeg ved 20% var lagt op for et stykke tid siden. Om det er mere eller mindre nu ved jeg ikke, men prisen stiger selvfølgelig en smule, når der er knap så mange skibe der sejler.

Tror de varsler container stigning på 4-500 dollars igen, så det er godt nok svært at svare på. Jeg ved vi får en pris der er konkurrencedygtig ift. den service vi får, så jeg bekymrer mig ikke så meget om hvad de andre tager længere, men mere om den totale pris jeg skal give, kan svare sig ift. bestilling af lignende produkter ved europæiske eller danske leverandører.

Billigt Hundeudstyr Online

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)