Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aprilsnar - hvilken er den bedste?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:

Prøv lige at læse hvad jeg har skrevet og hvad du selv har skrevet... Du mangler briller Yes

Kære Thomas, denne diskussion er allerede løbet latterligt langt af sporet, og det har jeg nok kun min egen stædighed at takke for, fordi jeg forsøgte at få dig til at se min pointe. Det lykkedes tydeligvis ikke. Så lad os bare blive enige om at vi er uenige om hele det her banale aprilsnar-begreb og stoppe her inden der bliver delt flere uberettigede 1-stjerne-bedømmelser ud. Det er langt under min værdighed, og jeg håber du føler det samme.

Fortsat god aften og weekend :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:22

Uffe Fey:

Thomas De Oliveira:

Prøv lige at læse hvad jeg har skrevet og hvad du selv har skrevet... Du mangler briller Yes

Kære Thomas, denne diskussion er allerede løbet latterligt langt af sporet, og det har jeg nok kun min egen stædighed at takke for, fordi jeg forsøgte at få dig til at se min pointe. Det lykkedes tydeligvis ikke. Så lad os bare blive enige om at vi er uenige om hele det her banale aprilsnar-begreb og stoppe her inden der bliver delt flere uberettigede 1-stjerne-bedømmelser ud. Det er langt under min værdighed, og jeg håber du føler det samme.

Fortsat god aften og weekend :)

Jeg giver dig fuldstændig ret! StarStarStarStarStar 5 stjerner Yes

Tak og i lige måde :)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:28

Var i Århus igår, og der var en af de bedre aprilsnare, at komunen ved udgravningen lige ved siden af domkirken havde sat et skilt hvor der stod at man have fundet resterne af en af DK´s største vikinge borge, hvorfor man ville flytte domkirken ud i den gamle by, og genopfører vikingeborgen. Det stoppede dog ikke der, for for at gå all-in i forhold til markedsføringen i forhold til turister ville man droppe Å'et som folk havde så svært ved og døbe byen tilbage til Aros, og sørme om ikke man også ville starte en produktion af vikinge skibe derinde i centrum.

Folk stoppede op. læste skiltet og grinte højlydt på åben gade, så den sad lige i øjet, også selvom de ikke havde fået fjernet skiltet da det blev 3. april...

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 12:36

Her i Sydney var der en radiokanal som bragte nyheden om at David Beckham regnede med at blive klar til VM, og han havde besluttet af stille op for det Australske landshold frem for  det Engelske. For at gøre det endnu værre havde de lavet et interview med en person som eftersigende lød utrolig meget som Beckham, hvor han gav en masse gode grunde til hvorfor han havde valgt Australien.

Jeg var ikke selv offer for aprilsnaren, men en af mine venner faldt i med begge ben. Som undskyldning for ham, skal det siges at nyheden blev bragt omkring kl. 6am, så de lukrerede på at folk ikke var helt vågne endnu Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 19:08
Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 19:40
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06